torstai 23. huhtikuuta 2015

Osa 29 Painajainen Silky Streetillä (Alkuperäinen julkaisupäivä lokakuussa 2012)

K-15

Club Diskotékissa meno jatkuu. Nichelle ja Shania bailaavat tanssilattialla

Jäykän veljekset Joakim, Jaakko ja Jaakkima ovat saapuneet klubille

Jaakkima: Missäs morsiames on?
Joakim: Hän järjestelee häitämme. Eiköhän vähän pelata pojat!
Jaakko: Toivottavasti se petollinen narttu ei ole täällä…
Joakim: Unohda jo Heather! Täällä on naisia pilvin pimein.
Jaakkima: Nii just, uutta muijaa vaan kehiin!

Alice: Hei dj! Voitko soittaa jotain ysärihumppaa?
DJ Dakota: Tässä tulee Prodigy ja Smack my bitch up!

Sisarukset juttelevat lavan reunalla

Shania: Shawna hei, kai kertoisit minulle, jos sinulla ja Robertilla menisi huonosti?
Shawna: No totta kai! Mistä ihmeestä sinä nyt tuollaista taas keksit? Rakastamme Robertin kanssa toisiamme kenties enemmänkin kuin naimisiin mennessämme.
Shania: No, hyvä niin. Eikun ajattelin vaan…
Shawna: Olen huomannut, miten silmäilet tuota meidän Juniorin kaveria. Melkoinen pakkaus! Siis jos olisin nuorempi ja vapaa.
Shania: Ai Ryan? Täytyy myöntää, että olen kiinnostunut.

Hetken päästä baarin puolella:

Nichelle: Mikä ihme sinuun taas meni Shania? Olet normaalisti niin pidättyväinen ja käyttäydyt hienosti. Mutta heti kun Logan on lähettyvillä, alat heilua rahvaanomaisesti!
Shania: Mitenkä niin muka?
Nichelle: No aiemmin tuolla tanssilattialla keikutit Loganille pyrstöäsi kuin mikäkin huonompi nainen. Puhumattakaan siitä Maryannin tupari-illasta…
Shania: Äh, en minä tarkoituksella.
Sinead: Mitä Shawna siis äsken sanoi?

Shania: No hän väitti kirkkain silmin, ettei heillä ole mitään riitaa Robertin kanssa.
Sinead: Ja sinä siis olet nähnyt hänellä jotain mustelmia?
Shania: Ja isoja sellaisia! Toivotaan, että hän vaan on kolhinut itseään töissä.
Sinead: Hah! Kömpelö plastiikkakirurgi, sellaisen pakeille tuskin olisi niin pitkää jonoa kuin Shawnalle on.
Shania: Hei mutta tuolla on Heather! Kenen seurassa hän oikein on? Oletin, että hän tulisi parhaan ystävänsä Elainen kanssa.

Heather on saapunut klubille ja juttelee Shanialle tuntemattomien tummien naisten kanssa.

Deandra: Ebony ja Chantal, tässä on Heather. Hän on ollut Dramaattisella pitkään mallina.
Chantal: Eikös tuo ole se Next doll modelin tyyppi?
Ebony: Taitaa olla. Moi! Olen nähnyt sinut telkkarissa. Me kun olemme alalla tulokkaita, pitäisikö tietää jotakin erityistä?
Heather: Siis mähän olin siks Huippiksessa, kun Adalmina teki mulle extreme makeoverin! Ja mun nimi oli ennen Naomi. Siis silloin, kun en näyttänyt näin upeelta vielä.

Nichelle törmää siskopuoleensa Nikeishaan palatessaan tanssilattialle.

Nichelle: Nikki! Mikä ihme sinuunkin on mennyt? Arvaa nolottiko kertoa poikaystävälleni, että sinä olet siskopuolistani se, jonka kanssa olen väleissä, kun et edes tervehtinyt?! Siellä vain jotakin huumeksia napsuttelit menemään!
Nikeisha: WTF se sulle kuuluu, sis? Ja olisin kyllä moikannut. Let‘s go, Isa!
Isabella: Juu mennään Nikki. Hei come on, onks toi pentu muka sun systeri? No huh huh!

Jaakko ja Heather ovat törmänneet toisiinsa ja päättävät selvittää välinsä lopullisesti. Aida flirttailee Jaakkimalle.

Jaakko: Loukkasit minua todella pahasti, luulin että meillä oli yhteinen tulevaisuus!
Heather: Niin luulin minäkin, mut silloin tupareissa mä löysin viimein itseni. Mä oon lesbo ja onnellinen siitä!
Aida: Tsihii! Muistatko kun kuivasit Luurannalla selkääni?
Jaakkima: Ei sellasta pysty unohtaa, höhöh.

Shania ja Shawna juttelevat baarin puolella, kun Shania huomaa jälleen uuden mustelman isosiskonsa reidessä.

Shania: Siis mitä helvettiä?! Päästin sinut hetkeksi silmistäni ja sillä välin on ilmestynyt tällainen! Äläkä väitä, että kävelit päin seinää! Näytä sitä!
Shawna: Voin vannoa, etten ole huomannut tätä aiemmin.
Shania: Nyt tähän tulee loppu! Vaikka lankoni on minulle kuinka rakas, tällainen peli ei vetele!
Shawna: Usko minua! Robert ei ole kajonut minuun sormellakaan! Hän ei ikinä satuttaisi minua. Näitä ihmeen mustelmia on noussut mystisesti jo jonkun aikaa.

Lavalla aloittaa cancan-tanssiryhmä.

Shania: Näyttää ihanalta tuo tanssi. Oi, että olen niin huolissani Shawnasta. Caitlinkin on ollut ihmeen vaisu tänään enkä näe häntä missään.
Nichelle: Minä taas olen huolissani tuosta Nikeishasta. Sekaantua nyt huumeisiin! Ja Aidakin!
Nikeisha: Hei sis! Relaa vähän! WUHUU!!!!

Shania: Hei katsoisit eteesi nainen!
Isabella: Hah! Kuulenko jonkun siideripissiksen piipitystä?
Shania: Mokoma emakko!
Nichelle: Shania hei, anna nyt olla ennen kuin syntyy tappelu!
Aida: Jee!! Nupit, eikun KUPIT KAAKKOON!!

Samaan aikaan Caitlin on klubin WC:ssä

Caitlin: Hitto et meitsii kusettaa aivan. Tällast tää on, ku on paksuna.

Caitlin tuntee omituista painetta alempana ja hyppää pöntöltä.

Caitlin: Apua, verta! Ei v*ttu, ny se meitsin beibi otti ja delas!

Caitlin ryntää järkyttyneenä ulos klubin taakse jossa tuntematon nainen on tupakalla.

Caitlin: Hei pliiizz… meitsi sai just keskenmenon, voisitsä antaa huikan tosta lonkustas?
Nainen kujalla: Mä oon pahoillani sun puolestas, mut tää on mun vika juoma ja röökitkin on loppu.

PAM!

Äkillinen laukaus saa Caitlinin korvat soimaan.


Nainen makaa kuolleena maassa ja Caitlin näkee platinanvaalean naisen poistuvan kujalta ase kädessään.

Caitlin: Hei venaa! Miks sä tolleen teit??!!

Discossa Shania ja Nichelle ovat juuri lähtemässä kotiin, kun takaa kuuluu tuttu ääni.

Pertti: Tuitui tytöt! Onpas herkulliset melonit!
Nichelle: Aarrgghh!!! Häivy!
Shania: Noniin, eiköhän lähdetä ennen kuin käy huonosti!

Nichelle: Hiton Parrrunen! Meidänkö takia se tännekin änkesi?
Shania: Mennään nopeasti sen ohi, se on ruletin luona.
Pertti: Ei niille kelpaa edes vesimelonit, turhaan torilta ostin…

Junior: Shania hei, laukkusi jäi tanssilattialle! Joko te olette lähdössä?
Nichelle: Mitä pikimmiten!
Shania: Kiitti Jr. Jos näet Caitlinia, kerro että lähdimme jo.

Myöhemmin kun tytöt ovat jo kotona ja Shania on käymässä nukkumaan ryntää Caitlin sisään.

Shania: Mitä ihmettä sinä tähän aikaan meuhkaat?
Caitlin: Auta Shania! Ekaks meitsin pentu pulahti pönttöön ja sit se blondi tappo sen brunetten ja…

Caitlin selostaa shokissa loppuillan tapahtumat parhaansa mukaan ja Shania kuuntelee järkyttyneenä

Shania: Siis murha!? Voi kamalaa! Ja voi sinua raukkaa, raskaus sitten keskeytyi.

Shanian kännykkä soi.

Shania: Äh, odota niin vastaan nopeasti ja sanon että en voi puhua nyt. Se on äiti.

Jacqueline Simmons: Tyttö kulta, soitan kovin ikävästä asiasta. Tohtori Alvarsson ilmoitti juuri saaneensa Shawnan verikokeiden tulokset. Hänellä on leukemia.
Shania: Tämän on oltava pelkkää painajaista…
  
To be continued…

Tarinassa mukana:
Ninnin dioraamat ja (cancan) Parisian Barbie 1979, French Barbie 1997, France Barbie 2008

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti