maanantai 20. huhtikuuta 2015

Osa 21 Triplatreffit Luurannassa (Alkuperäinen julkaisupäivä 13.8.2012)

Trio Tyhjäpäät on sopinut triplatreffit Jaakkojen kanssa Luurantaan. Shania, Nichelle ja Aida päättävät lähteä pitämään Caitlinia silmällä ja nauttimaan lämpimistä säistä.

Shania: Hitot täällä mitään rusketu! Eihän aurinko edes paista!
Nichelle: No, lämmintä ainakin on...
Shania: Toivottavasti Caitlinilla ja Jaakkimalla synkkaisi.
Nichelle: Pakkohan niillä on, kun jo on lapsikin tulossa!
Shania: Onkohan mitään, millä voisi edesauttaa asiaa?

Treffeillä olijat tekevät lähempää tuttavuutta ja hauskaa näyttää olevan.

Jaakko: Iso-Arska, alas! Ei saa hyppiä!
Heather: Tsihih! Antaa hyppii, mullakin on koira!
Joakim: Olipa onni, että menimme veljieni kanssa Exotic Partyihin, muuten en olisi ikinä tavannut sinua!
Elaine: Hihih... Me katottiin heti Caitlinin ja Heatherin kanssa teitä, olitte niin komeita!

Aida: Katsokaas nyt noita. Elainella ja Joakimilla näyttää menevän hyvin, eikä Heatherilla ja Jaakollakaan hullummin. Sen sijaan nämä tulevat vanhemmat...

Totta tosiaan. Välit näyttävät lämpenevän heti.

Joakim: En ole ikinä tavannut kauniimpaa naista.
Elaine: Oh, Joakim!

Jaakko: Ooh, mikä nainen!
Heather: En tuu päästää tota liian helpolla... Mutta ei hitto, mikä uros!

Jaakkiman ja Caitlinin juttu ei oikein näytä ottavan tuulta alleen...

Caitlin: Ei toi ookaan mistään kotosin... Kui känäs mä oon ollu siel kemuis?
Jaakkima: Hrrmmmh. Jo on ilmoja pidellyt.
Caitlin: Joo.

Heather katselee salaa ihastuneena Jaakon pallottelua Iso-Arskan kanssa.

Elaine: PRINCESS! Tuu heti takas!
Jaakko: Ei mitään hätää, Elaine! Iso-Arska on aivan kiltti, kullannupullasi ei ole mitään hätää. Vähän leikkivät.

Päivä kuluu rattoisasti ja ainakin kaksi pariskuntaa on syntynyt.

Elaine: Sä siis oot kirjanpitäjä suuremmassa yrityksessä? Mutta entäs vapaa-ajalla?
Joakim: No, broidien kanssa käydään kolmisin keilaamassa ja sitten squashia pelaan kolmesti viikossa työporukalla.

Jaakko: Ensihoitajan työ on kyllä aika rankkaa pidemmän päälle, tilannetta on hyvä nollata katsomalla action-leffoja.
Heather: Mä olin tossa Next Doll Model kisassa heti sen jälkeen, ku olin käyny kauneusleikkauksessa. Ootsä kuullu Adalmiinasta? Se teki mulle tän extriim-makeoverin. Sit mä olinkin ihan uusi nainen, ni mun piti vaihtaa nimeäki! Mä olin ennen Naomi.

Jaakkiman ja Caitlinin tilanne sen sijaan ei vaan parane. Pari ei enää edes yritä keksiä juttua.

Nichelle: Ei tuosta näytä tulevan yhtään mitään!
Shania: Aida, sinä kehtaat mennä sanomaan jotain! Yritä nyt jollain maailmannaisen kikallasi parantaa tilannetta!
Aida: Minäpä menen...

Aida: Caitlin! Tulin vähän piristämään tilannetta!

Caitlin: Mitä mä oon tos muka nähny?!? Olinks mä muka niin hirvees känäs siel kemuis?
Aida: Taisit tosiaan olla. Mutta otapa vähän huikkaa, niin eiköhän ala juttu luistaa.
Caitlin: Joo anna tänne! Meitsi pelkää et tulee auringonpistos ja kaikkee ja lopuks keskenmeno täst kaikest stressist.

Nichelle: No, näkyikö Aida saavan kipinää tuohon touhuun?
Shania: Ääähh, ellen väärin nähnyt, niin esiin kaivettiin taskumatti. Ja Aida häipyi hakemaan lainelautaa.

Huikka kiinalaista baijiua saa Aidan innostumaan vesiurheilusta.

Aida: Tulisikos joku teistä urhoista antamaan vähän vauhtia?

Jaakkima: Odota, olen jo tulossa! Tämän itämaisen kaunottaren kanssa minä olisin treffeille halunnut...

Jaakkima on selvästi ihastunut Aidaan ja huutelee kannustavia kommenttejaan Aidalle.

Jaakkima: Hyvältä näyttää, kaunotar!

Tarpeeksi lautailtuaan Aida päättää vielä pulahtaa uimaan. Tullessaan rantaan hän selvästi flirttaillee Jaakkimalle.

Jaakkima: Haenko pyyhkeen, tarvitsetko lisää aurinkorasvaa?

Aida: Tsihih, jos nyt välttämättä haluat kuivata selkäni, hih.

Treffireissu Luurannalle ei mennyt toivotulla tavalla, sillä ainoastaan Caitlinille ja Jaakkimalle ei kehkeytynyt seurustelusuhdetta.

Shania ja Nichelle juttelevat Caitlinin toivottamasta tilanteesta, kun pusikosta kuuluu jälleen tuttu ääni.

Pertti: Heheh.

Pertti: Hei tytöt! Haluaisin päästä pian uittamaan pitkää melaani! Olisikos tytöistä hiukan apua tässä!

Nichelle: NYT HELVETIN PERVO MINÄ SINUT PIEKSEN!!!

Pertti-parka pakenee paikalta ja päästyään turvaan pohdiskelee itsekseen:

Pertti: Jotain lähestymistavassani täytyy olla vialla... Mitä vikaa kajakkimelonnassa voi olla?
  
To be continued...

Tarinassa mukana: Tammisalon ranta, Ninnin ranta-välineet, Pienen haamun kauppa, Andin korut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti