tiistai 19. helmikuuta 2019

Osa 159 Happy Valentine's Day! With love: Pinkissimo

Silky Streetissä aiemmin:

Siskokset Nana ja Meme syyttävät Shaniaa sarjamurhaaja-veljensä kuolemasta, jonka vuoksi Nana loi kirouksen Shaniaa vastaan. Tämä joutuisi painajaisten vietäväksi ja pimeään Rajamaailmaan, jossa hän aiemmin vieraili unissaan kadonnutta Caitlin-siskoaan etsimässä.

Nichelle palasi kotiinsa Tokioon ja otti Aidan mukaansa kuultuaan tämän viillelleen itseään. Aidan olisi nyt parasta olla perheensä luona ja unohtaa elämänsä rakkaus Gunnar. Aatetta tukeakseen Nichelle pyysi Aidaa ottamaan avovaimonsa Millankin Tokioon.

Pinkissimo-yhtyeellä on ollut muutamia keikkoja viime aikoina, eikä kitaristi-Shaniaa kiinnosta koko vulgääri tyttöbändi. Hän haluaisi vaan tehdä työtään mallina ja soittaa viulua yhdessä Faithin kanssa.

14.2.2019 on ystävänpäivä ja Pinkissimolla on hieman isompi keikka Club Camnerissa.

Xara'sin Nicola astelee lavalle yhdessä Francinen ja Reginan kanssa ja yleisö alkaa heti kiljua.

Nicola: Hyvää alkuiltaa arvoisa yleisö! Tervetuloa Pinkissimon ystävänpäiväkeikalle tänne Club Camneriin! Keikalle ei ole ikärajaa, eikä alkoholia tarjoilla. Huomaankin joukossanne muutaman ihan pienen lapsen. Teemme edelleen yhteistyötä Hello Kittyn kanssa, mutta tänä iltana uljas, pinkki kuusikkomme ei esiinny Hello Kitty-asuissa, sillä onhan tänään ystävänpäivä! Hyvää ystävänpäivää siis kaikille!

Yleisö huutaa Nicolalle vastausta ja vaatii bändiä lavalle.

"PINKISSIMO, PINKISSIMO!!!"

Nicola: Tytöt valmistautuvat astumaan lavalle tuota pikaa. Kello lyö pian kuusi ja se tarkoittaa sitä, että Pinkissimo aloittaa! Nauttikaahan keikasta ja pitäkää huolta ystävistänne!

Xara'sin kolmikko ryntää takahuoneeseen, jossa bändin jäsenet seisovat valmiina. Shanialla kuitenkin tuntuu olevan hieman hankalaa.

Nicola: No niin tytöt! Kuten kuulette, yleisö karjuu tuolla nimeänne. Nyt pistätte asennetta peliin ja vedätte niin huiman keikan, ettei ikinä ennen! Solisteilla on identtiset asut, samoin kielisoittajilla keskenään ja taustavahvuutemme syntikansoittaja sekä rumpali ovat myös yhteneväisesti stailatut. Näytätte upeilta lavalla!
Shania: Mutta tämä kitara on ihan surkea! Tämä ei pysy edes vireessä!
Nicola: No virität sitten biisien välissä kun yleisö kiljuu. Sinä soitat nyt sillä ja sillä siisti!

Shania: Ja tämä jättiperuukki on aivan kamala! Näytän joltakin anime-hahmolta! Minkä takia en saa sitä ihanaa peruukkia, mikä minulla oli esimerkiksi debyyttikeikalla?
Francine: Shania, kuulehan nyt: Olen suunnitellut kaikki hyvin tarkasti ja kaikki näyttää jopa paremmalta kuin kuvittelin. Älä nyt tee joka pikku asiasta ongelmaa.

Ama: Nii just! Jos joku tääl diivailee ni se oon mä! Tuki turpas ny ni päästää vetään kunnon show! Ja hei, mä harvoin kehun muita ku itteeni, mut te näytätte Mariannen kaa ihan helvetin cooleilta! Sydämen malliset soittimet ja kaikki! Et revi siitä, bitch!
Shania: Mutta kun... Minä näin niin kamalaa untakin. Koko keikkapaikka räjähti ja...

Onneksi Isaac tulee lavan taakse Shaniaa rauhoittelemaan. Samaa yrittää myös uusi tanssija Armi.

Shania: Oih, Isaac! En kestä mennä lavalle!
Isaac: Shania-kulta, yritä rauhoittua nyt. Siellä näkyi ainakin kolme siskoasi ja se Minnesotan serkkusi. He ovat tulleet juuri sinua kannustamaan. Äläkä mieti enää sitä unta.
Shania: Oi tulethan eturiviin?
Isaac: No ne hulluimmat, nuoret fanit riekkuvat siinä lavan edessä, mutta tulemme pikkuveljeni tyttöystävän kanssa heti kun voimme lähelle sinua.
Shania: Oi, minä jo unohdin, että Tasha ja muut perheenjäsenesi ovat Brooklynissa. Kiitos, että jäit Suomeen minun takiani!
Isaac: Sinun vuoksesi: mitä tahansa.
Armi: Shania, me vedetään ihan huippusetti tänään! Älä mieti nyt mitään, menkää lavalle. Mä tuun sit ku se ystävänpäiväbiisi tulee.

Isaac palaa takaisin yleisön joukkoon Stylishan luo. Shanian siskopuoli Sonja on tullut keikalle ilman tyttöystäväänsä Simonea ja serkku Olivia istuu innoissaan avomiehensä Dickin sylissä.

Toiset siskopuolet Sonjan lisäksi ovat Caitlin ja Elaine. He ovat lähteneet keikalle Trio Tyhjäpäiden koko voimalla; myös ystävä Heather on mukana. Caitlinilla on lisäksi kaksi lastaan keikalla, samoin Elainella poikansa Daniel. Nicola ja Francine menevät juttelemaan Caitlinille.

Francine: Hei Caitlin! Otit sitten tyttäriäsi mukaan.
Caitlin: No hellureijaa vaan! Juu Katja ja tää meitsin kalpeenaama halus messiin. Jonna on kato ateisti, ni se vaa ahdistus tällases mestas.
Heather: Nii, mun kummityttö Jonna on siis autistinen.

Nicola: Ketä sinä kutsuit kalpeanaamaksi?
Caitlin: No meitsin pikku likkaa Jennaa! Se on paljo kalpeempi ku muut likat. Ja tän keikan ajan se saa viel pitää ton pinkin värin fledassaan, mut sit meitsin serkku Ilona saa duunaa sille normi letin. Kattokaa ku meitsin serkku omistaa sen Kampaamo Polkka-Dotin. Mut tsiigatkaa, miten magee bilemekko meitsil on! Ja must ja Katjast tulee vissiin huippumallei!
Francine: No sehän..kröhöm! Se kuulostaa hienolta...

Elaine: Daniel, et sit mee kauas siit! Pysy täs mutsis lähettyvil vaan.
Daniel: Mut mä haluun joraa Katjan kaa! Ja Jennaki saa joraa, vaik se on mua vaan puol vuotta vanhempi!
Katja: Jeee!!!! Sieltä ne tulee!!! Shaniaaa!!!!!
Francine: Wau! Ovatpas he näyttävä yhtye!

Bändin jäsenet asettuvat paikoilleen yleisön huutojen saattelemina. Ama ei vedä mitään tavallista alkujuontodiivailuaan, vaan alkaa kuiskia mikrofoniin. Silloin yleisö alkaa kiljua entistä kovemmin. Kuiskaamalla alkava kappale on nimittäin suuri hitti: Kallis gimma.

Ama: Born free, now I'm expensive...

Ama: Mä haluun laivan ja junan ja lentokone'en! Mä haluun koko maailman, mut Venäjää en!

Ama: Mul on Chanelit ja Vuittonit ja Christian Lubutiinit!
Eve: Mitä muuta oletit? Kalliit gimmat on fiinit!

Ama ja Eve: Mitä sun tarttis mulle vielä antaa, kallista kamaa jos voit lisää kantaa. Uoo, oo!

Ama ja Eve: Mitä sun tarttis mulle vielä antaa, kallista kamaa jos voit lisää kantaa. Oo, oo, oo, o, ooo!

Ama: Mul on sitä, tätä, tota. Mitään pois ei kukaan ota! Tai lentää verta, joka vitun kerta!

Ama: Marilyn Monroe pukeutui Chanel vitoseen. Jos meitsi tekee samoin, pieneen määrään tyydy en!

Ama ja Eve: Mitä sun tarttis mulle vielä antaa, kallista kamaa jos voit lisää kantaa. Uoo, oo! Mitä sun tarttis mulle vielä antaa, kallista kamaa jos voit lisää kantaa. Oo, oo, oo, o, ooo!

Yleisö: Ooo, oo, oo! PINKISSIMOO!!!
Ama: Jos mä ratsastan porolla, on sen oltava hopeaa. Jos mä kosketan multaa, sen täytyy olla kultaa!

Ama: Jos mä haluun jalokiven, tarviin aitoustodistuksen!
Eve: Mut ei kelpaa mikään safiiri, sen täytyy olla rubiini!

Ama: En huoli mitään Lenovoo, vaan kullatun Ipadin! En aja millään Ladalla, vaan tartten pinkin Caddyn!

Ama: Jotta saan tän kaiken mä hommaan rikkaan sugar daddyn!

Ama ja Eve: Mitä sun tarttis mulle vielä antaa, kallista kamaa jos voit lisää kantaa. Uoo, oo! Mitä sun tarttis mulle vielä antaa, taivaalta kuun jos pystyt lahjaks kantaa. Oo, oo, oo!

Ama ja Eve: Mitä sun tarttis mulle vielä antaa, kallista kamaa jos voit lisää kantaa. Uoo, oo! Mitä sun tarttis mulle vielä antaa, kallista kamaa jos voit lisää kantaa. Oo, oo, oo, o, oo!!!

Kappaleen loppuessa Shania katsoo huojentuneena oikealle ja näkee Isaacin ja Stylishan hivuttautuneen yleisön halki sille puolen lavaa, missä Shanian koroke on.

Shania: Oh, Isaac...

Yleisö on ihan villinä ja haluaa kuulla uusimman hitin nimeltä Red Carpet Queen. Shania silmäilee porukkaa ja näkee siellä perhettään. Isaac ja Stylisha ovat livahtaneet kirkuvien teinifanien takaa pyytämään myös Sonjaa Shanian lähelle lavan vasemmalle puolelle.

"Red Carpet Queen!!!" "Wuuhuuu!" "Soittakaa Red Carpet Queen!" "Soittakaa Paranoid!"

Kun Shania kääntää katsettaan, vilahtavat yleisössä tutut kasvot. Shania ei valoefektien takia voi olla varma näkemästään, mutta hän ainakin luulee Sebastianin seisovan takana ja tuijottavan häntä!

Yleisön mekastus kiihtyy kun päästara Ama nousee seisomaan.

Ama: Mitä vittuu, onks tänään joku ystävänpäivä? Pinkissimon gimmat ei jaksa tääl ny hengaa.

Ama: Mut voin mä vetää snadin räpin, et Armi voi teille svengaa!

Silloin yleisön eteen pyrähtää uusi tanssija Armi, joka alkaa vetää hiphop-muuveja heti kun taustabiitti alkaa.

Ama: Ystävä, kaveri, toveri, kamu ja frendi. Who cares? Ei meitsi, mut tänään se on trendi.
Skidinä me tekstailtiin, et voitsä olla mun kaa? Aikuiset soitti summerii, jopa pääty samaan punkkaan.
Mut mistä tuntee frendin, mikä on se juttu? Jos joku antaa Fendin, niin se on pelkkä tuttu.

Ama: Paskat kliseet räpäytän: luottamus, rakkaus ja frendin puolest hautaan. Mut entä jos mä näpäytän, sen sijaan et sua autan?

Ama: Kertokaa ny meitsille, et mitä frendiys on. Ei kaikki likat hempeile, on meitsi tunteeton.

Ama: Vai näinkö on? Sanokaa ny jotain! Ystävyys, ystävyys, mikä on se juttu?

Olivia ja Dick ovat alkaneet riitelemään ja Olivia huutaa vahingossa isoon ääneen:

Olivia: VITTU!
Ama: Okei, fine. Toi vastaus kelpaa mulle. Mut mitä se on sulle? Kaikki joil on bestis tääl, pussatkaa sitä suulle!

Yllättävän moni tyttö yleisössä suutelee parasta ystäväänsä. Ama pyytää Armin luokseen.

Ama: Ja sit ihan sairaan kovat ablodit Armillee!!! Toi oli huikee setti!
Armi: Kiitti, kiitti! Ja hyvää ystävänpäivää yleisö!

Armi saa Kartano Camnerin lattiaa järisyttävät ablodit ja jyrinä sen kun yltyy ja yhtyy suoranaiseen ulvontaan, kun Ama kertoo seuraavasta.

Ama: Kohta te näätte tutut taustatanssijat, mut Jenniferin ja Tiffanyn lisäks meil on tänään uus gimma kehis, yks Annika. Meitsin täytyy seisoo täs punasel matol, koska seuraava biisi on Red Carpet Queen.

Fanit kiljuvat odottaen tämän hetken kuuminta biisiä alkavaksi ja Dick seisoskelee lavan edessä yksinään. Heille on tullut Olivian kanssa riitaa, sillä Dick on silmäillyt jotakin naista yleisössä. Olivia on saapastellut suutuspäissään vessaan.

Taustatanssijat tulevat kolmannesta kappaleesta eteen päin mukaan ja Jenniferin ja Tiffanyn keskellä astelee uusin tanssija Annika. Jennifer huomaa jotakin ihastuttavaa yleisössä.

Annika: Jänskättää vähän...
Jennifer: No meille tehty koreografia on ih.. No mutta kukas komistus se tuolla venailee!?

Jennifer syöksyy suoraan eksänsä Dickin syliin ja halaa tätä. Juuri silloin jo rauhoittunut Olivia palaa vessasta.

Jennifer: Dick! Mun kulta!
Dick: Täh?
Olivia: What a FUCK?! Olisi pitänyt arvata!

Olivia hyökkää Jenniferin kimppuun ja repii tätä hiuksista. Dick on täyden hämmennyksen vallassa.

Olivia: He's MINE! Did you here me? MINE!
Jennifer: Apua, päästä irti vitun lehmä! Sä oot ilmeisesti se jenkkilyllerö!
Dick: Liv, lopeta! En mä tehny mitään! Se vaan tuli!

Ama katsoo tappelua ärsyyntyneenä.

Ama: No mitä vittuu ny taas?! Mä käskin jengii pussaileen, en tappeleen!

Nicolan assari Regina joutuu puuttua tilanteeseen.

Regina: Ei enää selityksiä, tappelu on loppu!
Olivia: Minä en tehnyt mitään! Nothing!
Jennifer: Mä oon esiintyjä ja toi läski kävi mun päälle!
Dick: Ei nyt syytellä ketään, rauhotu Liv!
Olivia: That skinny bitch tried to steel my man!

Regina: Keikan täytyy päästä jatkumaan ja Sara joutuu nyt korjailemaan Jenniferin kampausta. Jos te kaksi vielä riehutte, heitän teidät ulos täältä!

Hetken kuluttua stylisti Sara on saanut Jenniferin hiukset ja meikin taas kuntoon ja kaikki ovat paikoillaan. Keikan odotetuin kappale Red Carpet Queen alkaa. Diivat seisovat keikoille tehdyllä punaisen maton pätkällä.

Ama: Punaisella matolla kun julkimoita näkee, ei jalallansa astu sinne ihan tavisväkee!

Ama: Mut meitsi dallaa siel ja pistää pystyyn diiva-shown,

Ama: onhan räppigimman punamatto home sweet home!

Ama ja Eve: Mä olen Red Carpet Queen. Tiesithän jo sen? Mun imagoni sanelee, sen millä kävelen.

Ama ja Eve: Mä olen Red Carpet Queen. Tulipunainen. On oltava sen maton taikka astu sille en!

Ama: Älä jähmety, meitsi tulee ny, ala mattoo levittämään!

Ama: Ei tän tason julkkis venaa. No vittu, kiitos TÄNÄÄN!

Ama: Räppi-Queeni saapuu mustal limusiinil!

Ama: Punaiselle matolle laskee kalliin Lubutiinin!

Ama ja Eve: Mä olen Red Carpet Queen. Tiesithän jo sen? Mun imagoni sanelee, sen millä kävelen.

Ama ja Eve: Mä olen Red Carpet Queen. Tulipunainen. On oltava sen maton, taikka astu sille en!

Caitlin: Hyvä Shaniaaa!!!
Ama: Kameroiden salamat saa Queenin sokaista.

Ama: Ei Dollywoodis todellakaan kuvata jokaista!

Ama: Mä kierrän staililla mikit, en heitä kommenttii.

Ama: Mitä muuta odotit? Mä oon Red Carpet Queen!

Ama ja Eve: Mä olen Red Carpet Queen. Tiesithän jo sen? Mun imagoni sanelee, sen millä kävelen.

Ama ja Eve: Mä olen Red Carpet Queen. Tulipunainen. On oltava sen maton, taikka astu sille en!
Fani: Shaniaa, saaks nimmarii?!

Ama: Ferrari, rubiini, one Bloody Mary. Kaikki ne on kalliita ja punainen on väri!

Ama ja Eve: Mä olen Red Carpet Queen. Tiesithän jo sen? Mun imagoni sanelee, sen millä kävelen.

Ama ja Eve: Mä olen Red Carpet Queen. Tulipunainen. On oltava sen maton, taikka astu sille en!

Ama ja Eve: Mä olen Red Carpet Queen. Tiesithän jo sen? Mun imagoni sanelee, sen millä kävelen.

Ama ja Eve: Mä olen Red Carpet Queen. Tulipunainen. On oltava sen maton, taikka astu sille en! RED CARPET QUEEN, JEE!!!

Yleisö on täysin haltioissaan ja hyppii ja pomppii hurmoksessa. Seuraavaksi halutaan kuulla kappale nimeltä Puuma. Ja yleisö saa haluamansa.

"Jeee!!! Puuma!!!" "PINKISSIMO ON PARAAS!!!" "WUUHUUU!"

Keikka jatkuu energisissä merkeissä vielä muutaman biisin ajan. Yleisö poistuu lopulta nimikirjoituksia lappusissaan, bändin promojulisteissaan ja jopa ihollaan. Eikä Kartano Camner räjähdä, vaikka Shania moisen unen näkikin. Pinkissimon ystävänpäivän keikka sujui siis hyvin. Lukuunottamatta Olivian aiheuttamaa pikku välikohtausta.

Keikan jälkeisiä tunnelmia kuvataan muistoiksi illasta.


to be continued...

Tarinassa mukana: Xaran Ama, Jennifer, Annika, Nicola, Regina, Dick ja 1 fani vierailulla
Ninnin: (nuket kirjataan myöhemmin tänään)

11 kommenttia:

  1. Lupaavia käänteitä tulossa siis! Hieno keikka, kiitos!
    T. ~avis~

    VastaaPoista
  2. Hyvä keikka! Ihanan törkeät sanat tuossa Red Carpet Queenissa. :D Kylläpä Olivia onnistui kiljaisemaan sopivassa kohdassa, saa nähdä mitä draamaa niille Dickin kanssa vielä kehkeytyy. Ja Shania-paran pahat unet on alkaneet. X.

    VastaaPoista
  3. Huikea keikka!

    VastaaPoista
  4. Tiukkaa räppii �� miÄ

    VastaaPoista
  5. Satiiri nykypäivän musiikille. :D Ehkäpä saan joskus honotettua nuo lyriikat äänitysvehkeelle ja linkin blogiin, niin kaikki pääsevät kuuntelemaan, miten sävel kertosäkeissä menee!
    Ninni

    VastaaPoista
  6. Karmeaa musiikkia heillä.
    Louhi

    VastaaPoista
  7. eli normi nykyajan meininki :(
    miÄ

    VastaaPoista
  8. Louhi: Juuri sitä tässä haetaan :D
    Ninni

    VastaaPoista
  9. Aivan ihana kuva muuten Amasta tuossa "home sweet home" -kohdan ja tanssijoiden jälkeen, tosi hyvin onnistunut. X.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin katsomassa :D Oli joo aika hyvä, vielä se pinkki valaistus (kiitos discovalosta nimimerkille miÄ) Voit käyttää kuvaa/kuvia missä haluat (jos haluat). Eikä tarvitse kysyä lupaa :D
      Ninni

      Poista
  10. Olipa mahtava peruukki Shanialla vaikka ei ite siitä tykänytkään,harmi vain jos se kirous nyt jo alkoi vaikuttamaan pahojen unien muodossa.Hienolta näytti keikka ja mainiot sanat oli lauluissa/Sanelma

    VastaaPoista