perjantai 11. helmikuuta 2022

Osa 217 Mitäs friidu hommailet?

 

 

 

Zzzpt... Zzzpt... Zzzzpt... Zzzzzzz-ZÄT!

 
 
 
 
 
Simon: Shaniaa… Shaniaa… Oi Shaniaa… ‘Erää, Shania! 
  
  
Shania: Mit… Missä minä olen? Ai niin, Vicillä! Oi ihana Cara! Sinä olet kokonaan minun omani! Ei Vic mitään huomaa, jos minä vaivihkaa vien sinut kotiin! Tsihihih!
 
  
Simon: Shania, älä ole a’ne! Ei se nykke ole sinyn, ja tiedät sen ’yvin. Katso, minä toin sinylle käyniin ryysyn! TÄMÄ on sinyn! Pynäinen ryysy, se merkitsee syyrtä räkkäyttä! 
 
  
Shania: Oi, minulla on niin paljon ruusuja jo valmiiksi! Ja pinkkejä kaiken lisäksi! Katso nyt! En minä mitään tuollaista köyhän miehen rupurisua tarvitse! Ja tämä Cara, TÄMÄ se on minun! Haahhahaa!
Simon: Etkö sinä ’älyä minyn ryysyäni? Onko sinyllä jo tarpeeksi… kaikkea?
Shania: Oh! On minulla ruusuja, on minulla nukkeja, on minulla miehiä! Miksi minä tuollaisen surkimuksen haluaisin? Ethän sinä osaa edes puhua oikein! Mongerrat vaan jotain käsittämättömiä! Hahaha! Ja sitten vielä ihmettelet, miten minä käsitän sinun sanomasi ihan väärin. Hah!  
  
Simon: Enpä minä tosiaan taida mitään osata… Myttä silti minä tarjoan sinylle syyrtä räkkäyttä! Ota se vastaan, niin me olemme y’dessä ja onnellisia ikyisesti!
Shania: Hmm… Sinunlaisiasi sekarotuisia katurottia löytyy kolmetoista tusinassa, ja onhan minulla jo ainakin kolmetoista miestä ollut… Mutta kuvataiteilijanrenttua tai työtöntä muusikkoa minulla ei ole vielä ollut, ja sinä olet molempia... Ja vaihtelu virkistää, joten miksikäs ei? Hyvä on! Otan sinut hetkeksi. Ainahan minä voin sinut dumpata kun tulee vastaan joku mielenkiintoisempi komistus!
Simon: Ooh, Shania! En ansaitse sinyä!
Shania: Et niin, tsihihii! Mutta tule tänne, niin pannaan tässä pöydällä!
 
Simon: Jokin käsittämätön voima sinyssä vetää minyä pyöleensä. En tiedä mitä se on… Miksei sinyllä myyten ole pikky’öysyjä jalassa?
Shania: No mitäs luulisit? Tsihih! Suutele minua nyt viimein kunnolla, senkin avuton idiootti!
Simon: Myttä en’än minä sitä tarkoittanyt… Hei, mitä sinä teet? Päästä minyt pois!
Shania: Mitäh? Itse sinä painat minua pöytää vasten! 
 
 
Simon: Aiiih! Sattyy ‘elvetisti! Mit… Mitä sinä teit?
Shania: Täh? Nouse nyt ylös sieltä! Simon! Mikä sinulle tuli? Onko sinun pakko olla tuollainen draamakuningatar? Ihan kuin seksi muka niin paha asia olisi! Ja vieläpä minunlaiseni jumalattaren kanssa
 
 
Simon: Aaagh! Miksi, Shania? Miksi? Mitä pa’aa minä sinylle… ikinä tein?
Shania: IIIK! Verta! Mitä sinä olet tehnyt itsellesi? Nouse heti ylös sieltä!
Simon: Valot sammEn pyst… En pysty py’ymään…
 
  
Billy: Ai katos, friidu! Tulit sit tänne yömyssylle vai häh? Vai panolle? Jäh jäh jäh! Voinks mä auttaa siin? Oho, mut mitäs sä ootkaan tolla veitsellä duunaamas?
 
 
Shania: Millä veit… sellä? Huh? APUAH! Mistä tämä ilmestyi? Simon? Mitä sinä olet tehnyt itsellesi? Voi helvetti… Simon? Sano jotain! SIMON!
 
Billy: Vai tällast sä tääl hommailet? Ei toi heebo kuule taida sulle enää vastata… Friidu on sit lahdannu äijänsä! Silmätki jäi friikisti auki! Miks se tuijottaa mua tolleen? Miks sil on silmät?! Karmivaa! Siis iha vitun karmivaa!
Shania: Häh? Enkä ol… En minä mitään ole tehnyt! Tämä veitsi vaan ilmestyi käteeni jostain! Simon? Mistä sinä tämän veitsen otit? Simon? Sano nyt jotain!
Billy: Sä et sit hiffaa kans nii mitää. Se kuoli! Sä vittu tapoit sen! Viattoman elukan! Mut ei hätää, kyl sä silti mulle kelpaat! Tuol ois vierasmakkari vapaana. Läheks blondi paneen? Ei huvittais tänä yönä runkkaa! Hehhehhee!
 
  
Shania: IIIIIIK! SIMOOOON! EIIIIIIIIII!!!!
 
 
Gunnar: Kröhöm! Saisikos sitä volyymiä vähän pienemmälle, kiitos! Eihän tällaisessa metelissä saa rauhassa paneskella! 
Shania: IIIIK! Mit… Gunnar?
Gunnar: Tai mitä jos tulisit mukaan? Aina tänne joukon jatkoksi yksi lisää mahtuu! Siis naiset pelkästään, koska miehiähän minä en paneskele, vaikka sinä senkin yritit saada minut tekemään!
 
Caitlin: Huruluiksista vaan puolsysteri! Kato ku meitsiki on tääl! Siis meitsihän on aina siel mis tapahtuu, niinku silleen. On se sit sääli, ettet sä koskaan antanu Simonille tsäänssii. Meitsin kaa se kato pysty puhuun mistä vaan, vaik paskast! Mut sä et antanu sen olla oma ittensä! Liity ny seuraan kuiteski! Mourn tö marrier, eiks se niin menny?
Gunnar: Juu, kyllä meillä on täällä ollut jo hyvät sessiot ihan Shanian selän takana! Vai alla? Hahhahaa!
 
Victoria: Shania! Nyt vaatteet veks ja raahaat sen ahteris tänne! Saat meiltä piiskaa ja oikein kunnolla! Hähähää! Oot ollu tosi tuhma pikku vamppi! Boolitkin joit melkein kaikki ittekses! Ja mun Caran meinasit törkeästi varastaa! Tsot-tsot-tsot!
Caitlin: Ja se särki meitsin terässankari Simonin sydämen! Siitä pitää keksii oikeen mageen megaöveri rangaistus!
Gunnar: Taisi särkeä Simonin sydämen ihan konkreettisesti. Katsokaa nyt tuota! Makaa kuolleena lattialla ja sydämeen on puukotettu! Aijjaijai!
 
 
Aida: Taisit pistellä poskeesi sen sydämen!
Shania: IIIK! Aidakin?!
Aida: Minähän täällä! Mitä? Luulitko sinä tonttu tosissasi, että joku pääsisi järjestämään orgiat ilman minua? Onpas täältä hyvät näkymät! Sääli vaan, että tuo Simon ei meidän seuraamme pääse liittymään. Ja sinä kun aina syytit HÄNTÄ orgioihin osallistumisesta, vaikka itse niissä ravaat! Iihhihihii! Meidän viaton pikkuinen Shania-raukkamme!
Shania: APUA! Onko tämä tottakaan?! Tämän täytyy olla painajaista! Herättäkää joku minut! Oi, herättäkää minut!
Victoria: Tänne vaan, Shania! Mä haluun vähän saarnata sulle!
Caitlin: Piiskaa, piiskaa, piiskaa! Systerin puolikkaalle piiskaa nii et tuntuu! Ja potkut persiille nii et jää jälki! Hihihii!
Gunnar: Keskellä katua, ruokapöydällä, tuolilla nurinniskoin, missä ja miten vaan! Ryhähähähhää!
 
 
Billy: Läheks blondi paneen? Läheks blondi paneen? Läheks blondi paneen? Läheks blondi paneen? Läheks blondi paneen? Läheks blondi paneen?
 
 
Simon: Shaaniaa? Oi Shaaniaa? Mitä pa’aa minä sinylle ikinä tein? Mikset sinä antanyt minyn py’yä? Miksen minä pysty… Minyn syyni… Minyn syyni! MINYN SYYNI!
   
 
Shania: IIIIK! Apuaa! Simoon! Simoon! Nyyh! Yhyy! Minä tapoin sinut! Anna anteeksi, rakas Simon! Oi, anna minulle anteeksi!
Billy: Läheks blondi paneen? Läheks blondi paneen? Läheks blondi…
Shania: IIH! Turpa tukkoon nyt!
 
Simon: Mmm-mm-mmm!
Shania: Oi, en minä SINUA tarkoittanut! Simon! Simon! SIMO-O-OOON!
 
 
Billy: Läheks blondi paneen? Läheks blondi paneen? Läheks blondi paneen? Läheks blondi paneen? Läheks blondi paneen? Läheks blondi paneen? Läheks blondi paneen? 
 
                  Läheks blondi paneen? 
 
                                                             Läheks blondi paneen?
 
 
 
Läheks blondi paneen?
 
 
 
 
                         Läheks blondi paneen? 
 
 
 
 
 
 No totta vitus sä lähet!

 
 
To be continued...
 
 
Ninnin Shania, Caitlin ja Aida vierailulla.


Inspiraation lähteinä David Lynchin Twin Peaks, Charles Dickensin Saiturin joulu sekä Silky Streetin aiemmat tapahtumat.
 

Kiitos Ninni, että sain leikkiä nukeillasi! -Marianne



9 kommenttia:

  1. Ihan huippu jakso!!! KIITOS Mariannelle, joka tämän upean jakson toteutti! Shanian kannattaa miettiä, onko sitä unisiepparia turvallista ottaa pois :D
    Ninni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle, että sain tämän viimeisenä nukkejesi vierailupäivänä kymmenessä minuutissa ennen kuvauksia sepittämäni pimeän tarinan julkaista! On ihan uskomattoman helpottunut olo, että sille viimeinkin löytyi sopiva rako, kun on jo reilun vuoden odotellut. Ja joo, Shanian tosiaan kannattaa vähän miettiä tekemisiään joskus. :-D

      -Marianne

      Poista
  2. Melkoinen painajainen syntyi siitä! Upea jakso, kiitos!
    T. ~avis~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Painajainenpa hyvinkin... Vai voisiko siinä sittenkin olla ripaus todellisuutta? Se jää nähtäväksi. Kiva että tykkäsit! ;-)

      -Marianne

      Poista
    2. Mariannen tekemä jakso on todellakin mestariteos! Pahoittelut, ettei seuraava (minun tekemäni siis, jonka äsken julkaisin) ole sellainen, että voisi samana päivänä puhua :D Hullu jakso kylläkin.
      Ninni

      Poista
    3. Ninni: Ja pöh! Mitä hullumpi, sen parempi. ;-)

      -Marianne

      Poista
  3. Saa nähdä, miten Shania pääsee ratkomaan Rajamaailman arvoituksia, kun alku oli tällainen! X.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastaus löytyy ensi jaksosta, joka NYT luettavissa :)
      Ninni

      Poista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista