tiistai 9. heinäkuuta 2019

Osa 170 My PRIDE and joy

Silky Streetissä aiemmin:

Nana itki menetettyä avioliittoaan Jonathanin kanssa, eikä vähiten sitä, ettei saisi nähdä enää pientä poikaansa. Silloin hän tunsi käden olkapäällään ja kuuli miehen sanovan, ettei Noora-kulta saisi itkeä. Noora ja Meeri vihasivat Tuula-äitiään, joka oli mielipuolinen saatananpalvoja ja yritti uhrata Nooran Paholaiselle saavuttaakseen ikuisen nuoruuden. Tyttöjen isoveli Roope, joka myöhemmin tunnettiin nimellä Rodion, onnistui pelastamaan Nooran ja murhasi äidin. Noora ja Roope kuitenkin joutuivat pentagrammin keskelle altistuen demoneille. Myöhemmin äidin antamat nimet vaihdettiin ja Nanalle jäi demonien kosketuksesta noidan voimat sekä kyky hurmata miehiä pelkällä katseellaan, kun taas Rodion sai miltei saman kyvyn. Viha vaaleahiuksista äitiä kohtaan teki Rodionista sarjamurhaajan, joka valitsi uhreikseen äitiään muistuttavia naisia. Vajaa vuosi sitten Poliisi kuitenkin sai etsityn sarjamurhaajan kiinni ja joutui ampumaan tämän.
Kun Nana nyt kuuli jonkun kutsuvan häntä jälleen Nooraksi, suuttui hän silmittömästi ja kääntyi miestä kohti. Järkytyksekseen ja valtavaksi onnekseen mies olikin kuolleista noussut Rodion!

Silky Streetissä nyt:

Nana: Rodion... Mitä..? Mitä ihmettä on tapahtunut?! Kuinka kuollut isoveljeni voi olla siinä?! Rakkain ihminen koko elämässäni poikani lisäksi?!

"Oon kyllä isobroidis, mutten valitettavasti Rodion. Rodion on osa Valoa nyt. Mä oon Rodionin kaksoisveli. Ihan niinku sä ja Meeri synnyitte kaksosina, synnyttiin mekin teitä ennen Roopen kaa kaksosina. Mun nimi oli sillon Kalle. Faija yritti ottaa mutsilta mut ja Roopen, mut se sai vaan mut ja vei kauas siitä hullusta. Mä oon kans kokenu kovia, enkä oo enää Kalle. Caldero Rex, kiva viimein tavata, rakas pikkusisko!"

Nana: Mitä, mitä, mitä, mitä, MITÄ??!! Onko meillä Memen kanssa koko ajan ollut toinenkin isoveli, mutta kukaan ei ole vaivautunut kertomaan?! Olet TÄYSIN identtinen Rodionin kanssa!

Caldero: No ei meidän hullu mutsi tietenkään teille kertonut musta. Ja Rodion oli vauva ku meidät erotettiin, joten ei se raukka edes tienny et sil on kaksoisveli! Mut faija kerto mulle kaiken.
Nana: Millainen meidän isämme oikein oli?! Se saatananpalvoja-ämmä ei koskaan kertonut hänestä mitään!
Caldero: Meillä on valitettavasti eri faijat. Siis mun ja Rodionin faija oli saatananpalvoja kans. Se meidän mutsin sai niistä jutuista kiinnostuun. Se on kuollut. Mut sun ja Meer.. Memen faija on yhä elossa!

Nana: Ei, minä en voi uskoa, että tämä todella tapahtuu. Saan jälleen isoveljen ja saan kuulla, että meillä on ollut eri isä Rodionin kanssa... Ja että minun ja Memen isä elää vielä jossakin! Ei tämä voi olla todellista, herään kohta Memen asunnon sohvalta...

Caldero: Kyllä tämä kaikki on ihan todellista.
Nana: Mutta miksi sinä tulet vasta nyt?! Rodion olisi ollut ikionnellinen veljestä! Ja me tytöt olisimme loikkineet riemusta!
Caldero: Mä en vaan voinu tulla aiemmin. Mä oon ollu vuosia Rajamaailmas.
Nana: Mitä?! Miksi taivaan tähden sinä olet elänyt Rajamaailmassa?!
Caldero: Koska mun faija teki jonku loitsun et se sais rahaa tai jotain, ni se uhras mut ja mä jouduin sinne. Mä sain siinä yhteydes kyvyn nähdä tulevaisuuteen. Mä näin, et sulle tulee ero ja sillon mä päätin, et mun on pakko karata sieltä. Siel käy yks vierailija, joku Saana, Shawna tai mikä lie. Sellanen pitkähiuksinen blondi. Sitä hehkutetaan siel jonain murhan uhrien pelastajana. Ku se edellisen kerran kävi, mä pääsin livahtaan sen mukana tänne. Se ei huomannu mitään, oli niin onnessaan jostain.
Nana: Pääsitkö sinä luoksemme SHANIAN ansiosta?!
Caldero: Joo, Shania sen muijan nimi on. Mut mul on viel yks juttu... Sen lisäks et mä nään tulevaisuuteen, mä oon myös ihmissusi. Ja mä rakastan tappaa.

Nana: Oi sillä ei ole yhtään mitään väliä, vaikka olisit vampyyri! Oi tätä onnen ja ilon päivää, olemme saaneet isoveljemme takaisin!
Caldero: Ja mä tulin tekeen kaikkeni, et sä ja Meme voitte hyvin. Ja et sä saat poikas kokonaan itelles!
Nana: Oi Caldero, rakas veljeni!

Mitähän mahtaa muille sankareillemme kuulua kesäkuun lopussa? Shania on 29.6. työmatkalla Kiteellä. Hän on käynyt esittelemässä erään Pohjois-Karjalan järven rannalla sijaitsevaa hulppeaa hirsihuvilaa potentiaaliselle ostajalle. Ja vallan menestyksekkäästi.

Shania: Huh, olipa vaativa herrasmies! Mutta sain kuin sainkin allekirjoituksen kauppakirjaan! Kyllä Roberta nyt on tyytyväinen, kun soitan ja kerron hänelle!

Shania ei ole halunnut matkustaa niin kauas Suomen Itä-rajalle yksinään, joten hän on pyytänyt siskoaan mukaan. Caitlin on lähtenyt enemmän kuin mielellään, sillä hän on edelleen Jaakolle vihainen ala-arvoisesta ajo-opetuksesta.

Caitlin: Kelaa, Jaakko oletti, et meitsi tietää autoist tyylii kaiken! Ja sit siel oliki kaikkii eri mallisii polkuanturoit, vipui, nuppei ja keppei. Vasemmal jalal piti muka tehä jotain eri jutskaa samaan aikaan ku oikeel, eihän se etes oo mahollist! Mut sen lisäks viel ois pitäny veivaa jotain keppii kädel, jotain ihme nupii toisel ja varmaan perseelläki ois pitäny painaa jotain nupikkaa! Ni miten siin muka voi pitää molempii käsii ratis?!
Shania: No voi tavaton, kuulostaa kaamealta. Minä en moista kyllä osaisi. En kyllä aio mitään ajokorttia hankkiakaan!

Caitlin: Kato ku Katja hyppää siel sun entises duunimestas koko ajan ja sitä pitää kuskaa millon mihinki mallikuvauksiin, ni kyl meitsi tarttee sen ajokortin. Mä ilmottauduinki ny Dollywoodin autokouluun!
Shania: No hyvä! Siellä on oikeita ammattilaisia opettamassa. Minulla on jo nyt Isaacia ikävä. Hän on yhä lomalla ja koko perhe on Williamsien mökillä. Menen sinne heti kun töiltäni ehdin!

Siskokset matkaavat bussilla Kiteen huoltoasemalle syömään.

Shania: Ei hitto! Minulle tuli ihan kaamea ajatus mieleeni, kun ajattelin tyttäresi malliuraa! Olen suunnitellut tämän kesän Exotic partyihin asua, mutta enhän minä enää pääse sinne, koska en ole siellä töissä!
Caitlin: Meitsi salettii pääsee. Hetsku voi ottaa meitsin aveciks, ku sen ei tartte ottaa muijaansa ku Ruby on koko mestan pomon tyttö. Mut mitä jos se ottaaki Ellun eikä meitsii? No, meitsi pääsee kyl varmaan siks ku meitsi on Katjan mutsi... Tai ainaski sillee, jos meitsin ja Mildredin kirja ehitään julkasta ja me ollaan jo kuuluisii. Kyl meitsi hommaa sut ineen, kato ku meitsil on nykyään näit suhteit ja sillee.

Shania: Älähän ala kuule nyt nokkavaksi siinä lainkaan! Tai no, senkus alat. Jos miettii, kuinka asiat olivat vielä vuosi sitten tähän aikaan, olit kadoksissa! Olimmekohan Aidan kanssa juuri tasan vuosi sitten Amerikassa sinua etsimässä...? Pitänee katsoa kalenterista! Ajattelin jo hetken aikaa, että tietysti Sonja ottaa minut Exoticceihin avecikseen, mutta hänhän ottaa tietysti tyttöystävänsä Simonen...

Caitlin: Käydäänks viel jossain putiikis? Tää on kyl nii tuppukylä, ettei tääl oo mitää!

Tytöt päättävät lähteä takaisin kohti Helsingin seutua ja koti-Dollywoodia.

Shania: Mitähän siellä kotopuolessa mahdetaan puuhata? Olisi kiva tietää, mitä ystävämme puuhaavat juuri tällä hetkellä.
Caitlin: No, meil kestää loppupäivä matkustaa takas sinne, joten ei me keritä näkeen.
Shania: Ai niin, minun pitää soittaa Robertalle ja kertoa, että sain myytyä sen kohteen!

Shania ei arvaakaan, mikä hulina Robertalla ja Jiameilla Lahdessa on meneillään. On nimittäin Pride-viikko, eikä Adalian tyttöjä voisi vähempää kiinnostaa nyt työasiat.

Entäs Shanian muut ystävät? Nicola tukee kyllä seksuaalista tasa-arvoa, muttei ole halunnut lähteä Helsingissä järjestettävään Pride-viikon loppuhuipennustapahtumaan.

Nicola: Ei huvita nyt lainkaan kamala ihmisvilinä saatika mekastus. Francine ja Faith kertoivat molemmat lähtevänsä sinne Helsingin tapahtumaan. Ihana kesälauantai istuskella vaan ulkosalla tuoreita mansikoita syöden!

Shanian ystävä Faith todellakin on tapahtumassa ja varsin riemuissaan sateenkaarimekossaan ja sateenkaarilippua kannatellen.

Faith: Onpas täällä Senaatintorilla paljon porukkaa. Olisipa kiva, jos joku tuttu tulisi vastaan.  Missähän Francine täällä on? Ovatkohan Shania ja Aida täällä?

Myös reality-tähti Nico Saarela on paikalla yhdessä bi-seksuaalin ystävänsä kanssa.

Nico: Siis ou mai kaad, mä en kestä! Mennään meki tonne kirkolle!

Pian Nico ja Otto ovat stetsonit päässään Senaatintorilla.

Nico: Wuuhuu!! Te kaikki tiiätte kuka mä oon! Ja mä kehtaan huutaa koko universiumille, et MÄ OON HOMO!!!
Otto: Jipii...

Nico: Hitto mua ärsyttää et Nanna, Tasha, Beth ja Jasmin on kaikki siel Tashan porukoiden mökillä! Ne aiko eka tulla tänne mut sit ne meniki sinne. Mä en ala!

Otto: No mut onhan sulla mut! Mihin sä niitä muijii tarviit aina?
Nico: No oha mul sut ja sä oot niiiin ihq!! Mut mä ja ne gimmat ollaan posse. Mä tietty oon niinku bossi siin, ne on vähä niinku meitsin aanturaaz.

Pojat yrittävät lähestyä Tuomiokirkkoa.

Nico: Siis ei kukaan tunnista mua tääl alhaal!
Otto: No pitääks jonku aina tulla pyytää sun nimmarii tai jotain? Ei tonne portaille mahdu!

Tapahtuma jatkuu Kaivopuistossa. Faith näkee viimein tutun kasvon ihmisten joukossa.

Faith: Oi, onko tuolla Aida?

Shanian ystävä Aida tosiaan on avovaimonsa Millan kanssa tapahtumassa.

Aida: Hyvä ettei menty sinne Senaatintorille, täällä mahtuu kulkemaankin!
Milla: Joo täällä on paljon rennompi meininki.

Faith yrittää huutaa Aidalle.

Faith: Aidaa! Aida, kuuletko?!

Musiikki pauhaa lavalla, joten Aida ei kuule huutoa.

Aida: Otetaanko vähän sidukkaa?
Faith: Aidaa!!!
Milla: Hei, joku huusi sinua äsken.

Lopulta Aida huomaa Faithin.

Aida: Ai moi Faith!
Faith: Minä huusin kurkkuni käheäksi ja te vaan jatkoitte matkaa.

Aida: Tässä on avovaimoni Milla Metso.
Faith: Hauska tavata, olen Faith Manning.
Aida: Ja tämä ihastuttava vaaleaverikkö on se Faith, joka antoi minun ja Shanian yöpyä luonaan NYC:ssä vuosi sitten kesällä.
Milla: Ai hei, olenkin kuullut paljon siitä reissusta.
Faith: Eikö Shania lähtenyt mukaanne?
Aida: Hän on työmatkalla. Jossakin Karjaalla.
Milla: Karjalassa, kultaseni.

Faith ja Milla tutustuvat toisiinsa ja silloin Aida näkee jotakin kiinnostavaa.

Aida: Ohhoh! Sonja on tuolla. Mutta ei Simonen kanssa!

Shanian sisko Sonja ei ole esitellyt uutta tyttöystäväänsä Deniseä vielä kenellekään. Tuore pariskunta viettää hauskaa päivää Pride-tapahtumassa.

Sonja: Kyllä kannatti tulla! On ollut uskomattoman piristävä päivä.
Denise: Yes darling. My pride and joy!

Denise on melko näyttävä nainen kaikessa pituudessaan. Hän saa muidenkin kuin Aidan pään kääntymään.

Faith näkee Francinen etäämmällä ja lähtee tapaamaan häntä. Aida kuiskuttelee Millalle Sonjan kavaljeerista. Hänelle ei tulisi pieneen mieleenkään, että tuo pitkä nainen on hänelle sukua!

Aida: Arvaa mitä? Näin Shanian siskon tuolla. Sonjan siis. Mutta eipä näkynyt käsipuolessa Simonea, vaan joku uskomaton amazoni!
Milla: No, kunhan ei liian uskomaton...

Myös Nico ja Otto ovat tulleet Kaivopuistoon.

Otto: Olis pitäny ottaa retkihuopa messiin! Mehän tiedettiin et me tullaan Kaivarille.
Nico: No sä voit aina istuu mun päällä. Hihihihihi! Ou Em Zii!

Muutaman siiderin jälkeen Ottokin alkaa jo vapautua hieman.

Otto: Mä oon yhtä straight ku mun stetsoni!!!
Nico: Jeee!!! Kelaa mikä moka jos sun lätsäs oiski sit suoras!

Faith on kadottanut Francinen silmistään, mutta löytää tämän onneksi uudestaan. Kiitos Francinen päässä olevan kukkaseppeleen.

Faith: Francine! Odota!

Shanian ystävä Francine huomaa Faithin ja tytöt viettävät loppupäivän yhdessä.

to be continued...

Tarinassa mukana: Helsinki Pride 2019, Kitee, Pohjois-Karjala
Adalian Roberta ja Jiamei
Xaran Faith ja Nicola
TaruisenAaveen Nana vierailulla
Ninnin Ken Fashionistas 16 Cactus Cooler (slim) = Otto

Kuvat Helsinki Pride-tapahtumasta ja Nicolasta by Xara
Kuva Robertasta ja Jiameista by Adalia

5 kommenttia:

  1. Oo em zii. Lisää ihmissusia, ja vielä Rodionin broidina. Huu. Tästä kyllä voi seurata vaikka mitä...

    VastaaPoista
  2. Rodionin kaksoisveli Caldero ja vieläpä ihmissusi,yliluonnolliset tapahtumat saavat siis jatkoa!Shania ja Caitlin nätteinä Kiteellä,Saas nähdä miten Caitlinin autokoulu menee,hienoja kuvia Pride tapahtumasta

    VastaaPoista
  3. Hurjat käänteet taas! Shania järkyttyy kyllä Rodionin veljestä...

    VastaaPoista
  4. Pieni pettymys, että Rodion ei tullutkaan takaisin. Mutta Caldero on toiseksi paras vaihtoehto. Jännä nähdä, miten sen ilmaantuminen vaikuttaa Dollywoodilaisiin ja etenkin Shaniaan, joka varmasti luulee sitä Rodioniksi vaikka se puhuukin kuin Caitlin. :-D

    -Aurora

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä sitä onkin järkytystä yhdelle jos toiselle, kun Rodionin kaksoisolento ilmestyy pusikosta :D
      Ninni

      Poista