keskiviikko 14. marraskuuta 2018

Osa 151 Strike a pose, Shania; it's Halloween!

3.11. on pyhäinpäivä-lauantai ja Aida on pyytänyt Shaniaa seurakseen ystäväpariskuntansa järjestämiin halloween-juhliin. Juhlien teema vaikuttaa hieman oudolta; ihmisten palvonnan tai pelon kohteet sekä menneet vuodet. Koska Shania seurustelee nyt Isaac Williamsin kanssa, on hän saanut Aidalta luvan ottaa poikaystävänsä mukaan bileisiin. Shania on pukeutunut 80-luvun Madonnaksi ja Isaac esittää menehtynyttä rap-artistia Tupac Shakuria. Kyseiset julkimot ovat tosi elämässäkin seurustelleet aikoinaan. Pariskunta otatti itsestään Isaacin isoveljellä Aaronilla pari valokuvaa, kun he olivat lähdössä juhliin.


Hetkeä myöhemmin pari tapaa kissaksi pukeutuneen Aidan ja kolmikko saapastelee Kartano Camneriin, josta juhlia varten on vuokrattu tila.

Aida: Hitto miten upeilta te näytätte! Minä en sen kummemmin jaksanut panostaa asuuni. Ajattelin olla hahmo nimeltä Black Cat. Ja kissojahan palvottiin muinaisessa Egyptissä! Joten asuni sopii teemaan palvonnasta ja menneisyydestä.
Shania: Asusi on todella kiva. Ihana mennä kerrankin juhliin, joissa ei tule tuttuja vastaan!
Aida: Tuskin todellakaan tulee. Ystäväpariskuntani on siis aviopari Nikita ja Peter Eklund. Niki ja Pekkis tuttujen kesken. Olen pannut Pekkistä, mutta siitä ei sitten Nikitalle sanaakaan!
Shania: Huooh... Ihmettelisin enemmän, ellet olisi pannut jompaa kumpaa...

Juhlien emäntä saapuu Wonder Womaniksi pukeutuneena heitä vastaan.

Nikita: Aida! Ihana nähdä pitkästä aikaa! Tervetuloa vaan upeille ystävillesikin!

Aida: Wau, oletpas upea. Bodarin kropallesi sopiva asu! Nämä tässä ovat hyvä ystäväni Shania ja hänen poikaystävänsä Isaac. Minä lähdin ilman Millaa, sillä hänellä on pitkiä vuoroja hotellilla.

Aidan avopuoliso Milla on vasta saanut ammattiaan vastaavan työn Hotelli R So In Stylen vastaanottovirkailijana. Hotelli tunnetaan paremminkin nimellä Radisson SIS. Nikita vie vieraat miehensä Pekkiksen luo, joka on sonnustautunut Spider-Manin pukuun. Shania huomaa heti tutun ihmisen nurkassa. Mallikollega Henriikka ei ole Shanialle onneksi sen tutumpi, kuin mitä nyt muutamassa samassa muotinäytöksessä ovat olleet.

Nikita: Tässä on ystäväni Aida kavereineen. Ja nämä tässä sohvalla ovat mieheni Pekkis ja hänen ystävänsä Stina. Vieressä istuu lapsuudenystäväni Henriikka.
Pekkis: Yo, yo! Sä oot ihan Tupacin näkönen! Ei vittu, kattokaa ny tota jätkää!
Stina: Mooi! Minä esitän ABBA:n Annia. Kiva, että joku muukin on pukeutunut julkkikseksi!
Henriikka: Ai hei Shania ja Aida. Minä esitän muinaista seireeniä. Niitä palvottiin ja pelättiin!

Pekkis: Siis ei vittu! Toi ON Tupac! Se on heräny henkiin! Ketäs räppärin muija esittää? Mä en tunne näit nykypäivän tähtii, mut joku laulaja se on ku sil on mikki kädes!
Shania: Yritän esittää Madonnaa. Mutta mennyttä aikaa, eli 80-luvun versiota.

Shania: Ja otin juuri sen takia mikin käteeni, että siitä voisi helpommin päätellä...

Nikita: No Pekkis vaan on idiootti! KAIKKI muut kyllä näkee, että olet Madonna. Onko tuo luomi oikea vai piirretty kauneuspilkku?
Shania: Öh.. piirretty se on vaan samaan paikkaan kuin Madonnalla.
Stina: Pekkis hei, onhan hän ihan kuin Madonna!
Pekkis: No joo joo, mut kattokaa ny tota jätkää!

Henriikka: Shanian poikaystävä on kyllä pelottavan paljon sen kuolleen räppärin näköinen!

Isaac: No kiitos, kiitos. Kasvatin vähän partaakin tätä varten, vaikka yleensä ajan sängen joka aamu.

Nikita: Täältä sitten voitte hakea naposteltavaa ja mikä tärkeintä: alkoholia!
Aida: Ei olisi parempaan saumaan nämä kemut voineet tulla!
Nikita: Kerro sitten kunnolla, kun olemme kaksistaan, mitä sinulle kuuluu. Meillä se on työtä ja bodaamista, ihan kuten aina ennenkin. Pekkis vaan on kännissä välillä idiootti! Hän muuten on kutsunut valtaosan vieraista. Niitä suomenruotsalaisia kavereitaan. Minä kutsuin ainoastaan sinut, Henriikan ja erään ystäväni, jolle tapahtui kamalia jokin aika sitten.

Shania ja Isaac menevät katselemaan tarjoiluja.

Shania: Pelkkää viinaa tarjolla! Olisivat nyt huomioineet sellaiset, jotka eivät käytä alkoholia.
Isaac: No niin näyttää olevan.. Eihän sinua haittaa, jos minä juon hieman?

Shania: No ei tietenkään haittaa! Juhlimaanhan tänne on tultu. Minä menen kysymään, saisinko vaikka vettä.

Aida tietysti on innoissaan alkoholitarjoilun monipuolisuudesta.

Aida: Ihanaa, täällä on pahvilootapunkkua!

Aida: Minne se Shania hävisi?
Isaac: Meni kysymään, olisiko jotakin muuta juotavaa kuin alkoholia tarjolla. Oletko muuten kuullut huhun, että tämä Kartano Camner ehkä puretaan?
Aida: Mitä?! Vastahan tämä vanha rakennus kunnostettiin reilut pari vuotta sitten!

Isaac: Tämä on kuulemma niin huonossa kunnossa pohjakerroksesta. Harmittaa kyllä jos niin käy, sillä täällä on näiden vuokrattavien tilojen lisäksi se Club Camner, idyllinen Cafe' Camner ja se kallis putiikki Castle Camner, josta Shaniakin kuulemma on ostellut design-mekkoja.

Aida ei ehdi vastata Isaacille, kun hän kuulee tuttua kälätystä oven tienoilta. Nikita on seuraavia vieraita vastassa. Paikalle saapuukin viimeinen Nikitan kutsuma vieras ystävänsä kanssa.

Nikita: Mildred! Ihanaa, että pääsit tulemaan! Minä jo pelkäsin, että olet traumatisoitunut oltuasi Pasuunamurhaajan vankina.
Mildred: Vai traumatisoitunut?! Vielä mitä! Mähän vaan aion hyötyy siit vankeudest! Täs on mun uus ystävä Caitlin, joka kans oli yhen äijän vankina! Me tehään niist kokemuksista kirja!
Caitlin: Hellureijaa kaikille! Täält tulee kaks noitaa ja yks pieni kisuli. Ni eikai haittaa, et meitsi otti esikoislikan messii?

Shania rientää hämmästyneenä paikalle.

Shania: Caitlin? Ja Mildred, mitä te täällä teette? Ja pieni Katjakin mukana!
Nikita: Lapsi ei haittaa, tänne on tulossa eräs Pekkiksen kutsuma kaveri, joka ottaa vaimonsa ja lapsensa mukaan.
Mildred: Shania! Mitä sä tääl teet?! Mä tulin ku Niki kutsu mut. Ja otin tietty mun uuden bestiksen messiin!
Catlin: Jee, systeriii!!!!
Katja: Shania-täti!!!

Caitlin: Tai ei meitsi esitä mitään tavis-noitaa, vaan kaikkien noitien kuningatarta! Eiks oo aika magee kostyymi meitsil?
Shania: No täytyy kyllä myöntää, että näytät upealta. Et muuten varmaan ole kuullutkaan, että vuosi sitten voitit sen yleisöäänestyksen sillä vuoden 2016 asullasi? Mitäs nyt esititkään... Joku Demoni-kuningatar se oli. Juhlimme Nichellen luona silloin. Minä järjestin naamiaiset vuosi sitten, mutta siellä oli todella kurjaa, koska olit juuri kadonnut.
Caitlin: Siis meitsi voitti vai häh?! Meitsi ei IKÄÄN voita mitään! Ihan mieletöntä! Joo mä taisin olla Pimeyden valtiatar! Täytyy kirjottaa siihen kirjaan toiki hommeli, et meitsi voitti naamiaisis!

Mildred tarttuu Caitlinia kädestä ja ryntää innoissaan huoneen toiselle puolelle, jossa näkee ihmisiä. Molempien noitien meno on huvittavaa katseltavaa, humalassa kun ovat.

Mildred: Moi kaikki! Ei hitto, ootsä Hämähäkkimies kenties Pekkis?! Te joita mä en tunne, mä oon Mildred ja täs on mun uus bestis Caitlin! Meidät kummatki siepattiin ja pidettiin vankina ja nyt me tehään siitä kirja! Ja sillä me päästään sellasiin partyihin ettei oo ennen Dollywoodis nähty!
Caitlin: Huruluiksista vaan kaikki! Mis tääl on viunaa?

Caitlin tajuaa seisovansa alkoholitarjoilujen vieressä ja jää innolla valitsemaan juomia. Mildred puolestaan säntää sohvalle kertomaan lisää tulevasta bestselleristä.

Stina: Siis... Kuka teitä piti vankina ja missä?!
Mildred: Ei, ku ei se ollu sama jätkä. Caitlinin sieppas sen eksä ja ton sen muksun biologinen faija ja mut sieppas se kuuluisa Pasuunamurhaaja!
Pekkis: Niki kertoki sen sun juttus. Aika saatanan rankkaa settii!
Henriikka: Sen Pasuunamurhaajan kuolemasta on ollut paljon lehdissä.
Mildred: Kelatkaa tätä: Mä näin ku kyttä ampu sitä selkään ja se kuoli! Ja ton Shanian frendin Aidan auton konepellille! Se sarjamurhaaja oli siis Shanian eksä! Ja Shania oli siel autos kans!
Henriikka: No huh huh! Se Aidakin on täällä juhlissa.

Caitlin on niin viinan lumoissa, ettei huomaa rakasta ystäväänsä ensin.

Caitlin: Ei hitto miten paljo viunaa!!! Meitsi on TAAS tullu Parasiittiin!

Aida: Tarkoitat varmaan Paratiisia...?
Caitlin: AIDA!!!! Meitsin rakas frendi!!! Ootsäki tääl?!
Aida: Kyllä olen. Juhlien isäntä ja emäntä ovat ystäviäni. Katsos, miten seksikäs häntä minulla on!

Isaac ja Shania ovat pöydässä istumassa, joten Aida ja Caitlin liittyvät seuraan. Mildred jää vouhottamaan tulevasta myyntimenestyksestä muille vieraille.

Shania: Kiva yllätys, että tekin tulitte. Jaakkoko ei halunnut lähteä?
Caitlin: Ois se tullu, mut kato ku se on just päässy kuiville viinast, ni ei meitsi haluu roudaa sitä kemuihin, jois tarjotaan alkomahoolii.
Isaac: Kuulostaa järkevältä.

Aida: Niki tuo ihan pian mehua teille kahdelle. Ai hitto, tämän hännän kanssa on hieman epämukavaa istua.

Shania ja Katja saavat pian tuoremehulasit eteensä. Juhlien emäntä ei ehdi edes istahtaa, sillä lisää vieraita on tulossa.

Shania: Oi Katja, miksi sinä haluat seistä? On täällä tuoleja vaikka kuinka monta!
Katja: No mä pelkään että tää mun häntä menee pilalle...

Isaac: Todella laadukasta skumppaa! Maistoitteko? Joka pöytään on laitettu erillinen pullo tätä ja tuolla viinapöydässä on ainakin kolmessa eri coolerissa eri merkkistä kuohuvaa. Minua vaan vaivaa, kun tuo pikkutyttö seisoo tuossa. Shania, ota hänet syliisi.
Aida: Ei tämä minunkaan häntäni kivalta tunnu näin istuessa, mutta ei se varmaan rikki mene istumisesta!

Nikita ottaa seuraavat vieraat vastaan, joita ei tunne lainkaan.

Nikita: Tervetuloa! Olette ilmeisesti Pekkiksen ystäviä? Todella upeat asut! Olet ihan kuin oikea Marilyn! Ja kiitos, että pukeuduitte teeman mukaan!
Minea: Kiitos! Joo Peter kutsui meidät. Olen Minea ja tässä on Agnes. Marilynia palvottiin ja hän on ainakin menneiltä vuosilta!
Agnes: Kiitos minunkin puolestani. Minä esitän viktoriaanisen ajan ladya, jota ainakin palvelijat joutuivat palvelemaan!

Yhtäkkiä kaikki Pekkiksen seurassa istuskelleet tytöt tulevan istumaan viereiseen pöytään.

Caitlin: Mildred! Meitsin uus bestis, jeee!!!!
Mildred: Pekkis oli taas oma ittensä kännis ja alko lääppiin meitä.
Henriikka: Joo oli parasta lähteä karkuun.

Kun Pekkiksen ystävät Minea ja Agnes menevät miestä tervehtimään, jatkaa isäntä samalla linjalla ja lauluakin jo pukkaa perään.

Pekkis: Ei saatana miten sexy Marilyn mun viekkuun istu... Marliin, Mariilin, milloin riisut jumpperin?
Minea: Pekkis! Jag orkar inte ny!
Agnes: Samma här... Tätä pukua ei kyllä niin vaan riisuta! Täällä on sellainen krinoliinivannekin!

Nikitaa ärsyttää aviomiehensä käytös.

Nikita: Miten ihmeessä Pekkiksellä on noita naispuolisia ystäviä niin paljon...? Lienevätkö hänen eksiään...
Mildred: Ja kun me jaetaan nimmareit faneille, täytyy keksii joku tosi cool omistuskirjotus siihen! Ettei laiteta pelkkii nimii!

Caitlin: Meitsi niin näkee jo silmieni sieluin miten jengi jonottaa ostaa niit kirjoi! Kelaa, se käännetään salettii joka maailman kielelle!
Mildred: Ja arvaa mitä?! Siit tehdään leffa ihan varmana! Meist tulee superjulkkiksii!!!!
Caitlin: Jeeee!!!! Sit ku me asutaan Hollywoodis jättistaroina, meitsin on helppoo käydä kettuilee Jaakkimalle, ku sehän on siel linnas!
Mildred: Joo!
Shania: Tukin kohta noiden noitien turvat... Miten ihmeessä Caitlin kehtaa kailottaa isoon ääneen Aidan kuullen, että tuo naikkonen on nyt hänen uusi bestiksensä?

Shania yrittää olla kuuntelematta tulevien menestyskirjailijoiden kännilöpinöitä ja keskittyy kovin yksinäiseltä näyttävään pikku-Katjaan, joka on viimein suostunut istumaan.

Shania: Katja kulta, häntäsi ei mennyt pilalle, vaikka istuuduit. Miten sinä muuten päädyit äitisi matkaan tänne? Nämä ovat aikuisten juhlat ja kuten tiedät äidistäsikin, niin, ja viimeisen vuoden aikana isästäsikin, me aikuiset olemme ihan hölmöjä kun me juomme tuota pahaa viinaa.

Katja: Höh! Etkö sä nyt muista, et mä oon saanu olla halloween-juhlissa siitä asti ku mä olin yks vuotias?! Sillon ne juhlat oli sun luona ja me oltiin molemmat pukeuduttu noidiks! Karkkikierrokselle mua ei päästetty, mut muuten mä olin siellä juhlissa mukana! Ja sitte seuraavana vuonna mä esitin sudenkorentoo, ku me oltiin ukin uuden vaimon juhlissa! Sä esitit Hello Kittya!
Shania: Voi herran jestas, tosiaankin! Ne kamalat Nanan järjestämät juhlat kun seurustelin Rodionin kanssa...
Katja: Nii, ja sitä seuraavan kerran Nichelle piti juhlat ja mä olin Monster High:n Frankie Stein! Sä olit noita sillonki. Ja sit oliki viime vuos ku mä esitin vampyyrilepakkoo, ku sä taas järkkäsit juhlat merenneitona. Mun pikkusysteritki oli siel ja meitä nolotti niin, ku faija oli pukeutunu mutsiks, joka oli just viety meiltä!
Shania: Voi tavaton, se on totta! Olet ollut mukana ihan pienestä pitäen!

Juuri kun Katja alkaa selostaa Shanialle, kuinka hänen kaverinsa Jossu on päässyt 1-vuotiaana jo karkkikierroksellekin mukaan, astuu tämä kyseinen 5-vuotias tyttö juhliin sisään vanhempiensa kanssa!

Nikita: No hei ja tervetuloa Thomas ja Charlene. Ja pikku-Jossukin. Täällä on kuule toinenkin pieni tyttö ja hänkin on pukeutunut kissaksi kuten sinä!
Thomas: Hejssan! Näytätpäs upealta!
Nikita: Kiitos. Sinä näytät... Aika pelottavalta. 

Thomas on Nikitan mielestä kovin mauttomasti liikkeellä ilman paitaa. Thomas kuuluu Nikitan ja Peterin kanssa samaan bodausporukkaan ja haluaa näemmä esitellä lihaksiaan koko kansalle. Mies on jo jurrissa ja huutaa keskellä lattiaa.

Thomas: MINÄ OLEN ITSE SAATANA! OLEN MUINAINEN! OLEN PALVOTTU! ENNEN KAIKKEA OLEN PELÄTTY! HAHAHAHAHAAA!
Jossu: Ei voi olla totta, Katja on tääl! KATJAA!!!!

Jossu ryntää Katjan luo samalla kun Katja pomppaa innoissaan tuolista.

Katja: Jossuu!! Ei voi olla totta, mä just kerroin mun tädille susta!
Jossu: Ja sä oot kans kissa!
Katja: Mut sullei oo häntää!
Jossu: Joo mut sullei oo pientä kissaa mukana! Mä oon niinku tän äiti. Tai emo.
Katja: Näytä mulle sitä!

Jossun äiti Charlene katselee juhlavieraita ja huomaa joukossa tuttunsa.

Nikita: Sinäkin olet näköjään pukeutunut noidaksi. Nyt teitä on täällä jo kolme!
Charlene: No me noidathan olemme pelättyjä ja meitä poltettiin roviolla jo 1500-luvulla. Hei onko tuo toinen noita Jäykän Caitlin?
Nikita: Hmm.. Nimi taisi olla Caitlin, mutta sukunimeä en muista kuulleeni.

Charlene ryntää Caitlinin luo. Naiset tuntevat toisensa päiväkodin kautta, jossa sekä Katja että Jossu ovat molemmat.

Charlene: Caitlin Jäykkä! Voiko tämä olla totta?!
Caitlin: Täh? Charlene Lundström! Ei olla nähty aikoihin!
Charlene: Voi minä kuulin, miten kamalia olet joutunut kokemaan! Siellä siepattuna! Tule pian halaamaan!

Charlene vouhottaa, miten urheana hän kovia kokenutta Caitlinia pitää. Hän myös tarkastelee Caitlinin olemusta melko peittävien vaatteiden alta.

Charlene: Ja kaiken tuon lisäksi minä ihmettelen, miten sinä vielä jaksat lisää! Teillähän on jo kolme entuudestaan! Saako kysyä, milloin sinä saat?

Caitlin irroittaa järkyttyneenä otteensa Charlenesta.

Caitlin: Miten sä kehtaat? Ei meitsi mitään muksuu etes venaa!
Charlene: Hups! Oh, anteeksi...

Caitlin saapastelee loukkaantuneena Mildredin luo ja Charlene jää nolona niille sijoilleen. Shania kuuli osan keskustelusta.

Shania: Mistä siskoni suutahti?
Charlene: Oh.. Härregud! Minä oletin, että Caitlin odottaa neljättä lasta, koska hän oli niin....
Shania: Muuttunut?
Charlene: Niin... muuttunut. Voi kamala, nyt minä loukkasin häntä todella pahasti!
Shania: No mistä olisit voinut tietää, että hänen hullu sieppaaja-eksänsä syötti hänet noin pulskaan kuntoon vuoden aikana? Et mistään. Joten älä mieti asiaa, kyllä Caitlin leppyy.

Caitlin on suutuksissaan Mildredin luona.

Caitlin: Mildred, lähetää menee, tääl o ihan paska meno!
Mildred: Täh? Äsken olit niin innoissas dokaamas ja halailit jotain frendiäs just! Eli mistä nyt tuulee?
Caitlin: No tää kyseinen "frendi" luuli et meitsi on taas pamahtanu paksuks! Siis ku meitsi on näin läski nykyään! Et ihan vaan kaikille tiedoks, tää läski ei oo tullu pelkäst jenkkisafkasta vaan meitsil todettii joku kilpikonnajuttu!!! Ei mitää vakavaa, mut jonku tsydeemin vajaatoiminta.
Mildred: Voi kamala! Mut se ei siis oo mitään vakavaa?
Caitlin: No ei! Jotain tyroksii sisältävii pillereit pitää ottaa yks päiväs ja se siitä!
Stina: Sori, en voinut olla kuulematta. Sinulla ilmeisesti on kilpirauhasen vajaatoiminta ja saat tyroksiinia lääkkeeksi? Äidilläni on sama vaiva ja kyllä hän lihoi sen takia jonkin verran.

Charlene menee miehensä luo onnettomana.

Charlene: Minä loukkasin pahasti rouva Jäykkää! Oletin hänen odottavan lasta, mutta hän onkin vaan pulskistunut hieman. Oi mitä minä nyt teen?!
Thomas: Vad sade du? Ska vi göra något spännande? Pullonpyöritystä, eller hur?!
Pekkis: Thomas hei, sun emäntäs puhu jostain ihan muusta!

Shanialla sen sijaan on ihan kivaa juhlissa. Paraikaa soi Madonnan Vogue ja Shania alkaa tehdä biisin mukana tuttuja tanssiliikkeitä.

Shania: Come on, vogue. Let your body move to the music, hee, he, heii!
Isaac: Näytätpäs seksikkäältä siinä!

Shanian ilo ei kestä kauaa. Hän kuulee pöytään lisää viinaa kantavan Aidan sanat.

Aida: Shania, sinun eksäsi tuli!
Shania: Voi ei, kuka niistä?!

Shania katsoo oven suuntaan kauhuissaan ja näkee Andersin typerässä peruukissa kaverinsa Danielin ja uuden tyttöystävänsä kanssa.

Anders: Iltaa kaikki! Tässä on tyttöystäväni Elena Mänty Dollywoodin Poliisista! Hän toimii siellä rikospaikkakuvaajana! Me kaikki kolme esitämme iki-ihanan kasaribändin The Rock Starsin jäseniä!

Shaniaa ärsyttää erittäin paljon. Olisi pitänyt arvata, että jos juhlien järjestäjät ja suuri osa vieraista ovat suomenruotsalaisia, tuntevat he tietysti Andersinkin! Anders huomaa Shanian, ei tervehdi tätä, mutta alkaa tanssia Elenan kanssa ihan Shanian edessä.

Kolmikko käy tervehtimässä Nikitaa, Pekkistä ja paria muuta Andersin ja Danielin ystävää ja sitten he asettuvat istumaan Shanian porukan viereiseen pöytään.

Anders: Ai katso Shaniakin on täällä! Mitäs kuuluu? Murhaamani Caitlin näyttää nousseen haudasta!
Aida: Anders, voisitko pitää suusi kiinni!
Isaac: Mikäs jätkä sinä olet?

Anders: Minä olen kuule se jätkä, jonka neiti Simmons toimitti tutkintavankeuteen puoleksi vuodeksi tuon takana seisovan siskonsa murhasta! Ja tämä neiti Murakami tässä oli juonessa mukana. Varo vaan, Shania hommaa sinut pian vaikeuksiin. Siis jos olet hänen uusi uhrinsa!

Isaac: Kerjäätkö verta nenästäsi?!
Aida: Se ei ollut mikään juoni! Me todella luulimme, että sieppasit Caitlinin!
Anders: Ahaa, haluatko tapella?
Shania: Kukaan ei tappele ja sillä siisti!

Isaac: Minähän vaan puolustan sinua tuon tollon roskapuheilta!
Shania: Kiitos, mutta anna nyt olla vaan. Hän tosiaan joutui vankeuteen osaksi minun ja Aidan spekulaatioiden takia, mutta häntä epäiltiin toisestakin rikoksesta.
Isaac: Ei hänellä silti ole oikeutta haukkua teitä tuntemattomien kuullen!

Isaac jää miettimään mitä tekisi ja Andersia vaan naurattaa.

Shania: Ehkä meidän pitäisi jo lähteä?
Caitlin: Shania venaa! Meitsi ja Katja lähtee teidän kaa!

Mildred: Hei et sä ny lähe minnekkään! Ny vedetään viinaa ja pidetään hauskaa! Sit me ei keritä bailaa, ku meidän kirjaa pitää miettii ja pitäähän se kirjottaakki!
Caitlin: No okei, en mä sit ehkä lähe...

Caitlin päättää jäädä Mildredin seuraksi juhliin, sillä Katjallakin näyttää olevan kovin hauskaa ystävänsä Jossun kanssa.

Daniel: Mitäs te pikku kisulit leikitte?
Katja: Yhtä TOSI jännää juttuu!

Isaac ja Shania ovat jo ovella lähdössä juhlista.

Isaac: Näytä vielä se seksikäs Madonna-tanssi ja laula vähän samalla!
Shania: Hyvä on! Ladies with an attitude, fellows that were in the mood. Don't just stand there, let's get to it! Strike a pose, there's nothing to it! Vogue, vogue, vogue...
Isaac: Uuh!
Shania: Ehkä minä sinulle yöllä tanssit näytän!

Pariskunta ei ihan vielä pääsekään lähtemään, sillä juhlien emännällä on asiaa.

Nikita: KAIKKI KUULOLLE! Ennen kuin kukaan vieraista poistuu, haluan ottaa kaikista kunnon valokuvat. Sellaiset, että jaamme meidät kaikki omiin kategorioihin.
Henriikka: Kivaa! Minäkin nimittäin aioin jo lähteä, tämä hiuslisäke painaa niin älyttömästi...
Caitlin: Venatkaa, meitsin pitää päästä eka paskalle!

14.11. on keskiviikko ja Shania saa illalla Aidalta sähköpostin, jossa on liitteenä juhlissa otetut kuvat.

Naispuoliset julkimot

1. Minea=Marilyn Monroe
2. Stina= ABBA:n Anni-Frid
3. Shania=80-luvun Madonna
4. Elena=The Rock Starsin laulaja

Miespuoliset julkimot

5. Isaac=Tupac Shakur
6. Daniel=The Rock Starsin kitaristi
7. Anders=The Rock Starsin basisti

Noidat

8. Charlene=noita
9. Mildred=noita
10. Caitlin=Noitien kuningatar

Supersankarit

11. Peter=Spider-Man
12. Nikita=Wonder Woman

Kissat

13. Katja=kissa
14. Jossu=kissa
15. Aida=Black Cat

Sekalaiset palvotut

16. Agnes=viktoriaaninen lady
17. Thomas=Saatana
18. Henriikka=seireeni

to be continued...

Tarinassa mukana: Uusista halloween-koristeista ja juhlien alkoholista iso kiitos nimimerkeille miÄ ja Adalia!
Ninnin: Marilyn Monroe (Timeless Treasures) Barbie Doll, Dramatic New Living Barbie, Real Dancing Action Diva, Hot Rockin' Fun Ken, Made to Move (curvy), Mattel Wonder Woman Doll, Madison (Barbie & Her Sisters in A Pony Tale), 1850's Southern Belle, Jewel Hair Mermaid Barbie, 90-luvun Ken ja Spider-Man pehmolelu

Xaran Mildred vierailulla

Charlenelle sattunut moka tapahtunut meidän suvussa :D

17 kommenttia:

  1. Todella hauska juhlajakso, vaikka meinasi tappelukin syttyä! :) Caitlinilla on aivan ihana asu. Ja Shaniallakin, tosi ihanat kiharat ja kengät. Saa nähdä, mitä noiden yksien kirjaprojektista vielä tulee. Ja saa nähdä, oppiiko Shania vielä sietämään Mildrediä, kohtahan ne tapaavat pikkujouluissa. Upeat Halloween-koristelut ja asut. X.

    VastaaPoista
  2. Hämis oli huippu ��! Ja kiva ett koristeet kelpas. Tollasiin bileisiin pitäs joskus päästä, paikka oli tyylillä tuunattu ��

    miÄ

    VastaaPoista
  3. Kiitos ! Taas oli tapahtumaa kerrakseen, tuosta Mildredistä tuloo kyllä harmia... Caitlin on niin vietävissä.

    VastaaPoista
  4. Ihanat asut ja lavasteet,nauratti taas nuo muutamat jutut,kun Caitlinin luultiin olevan raskaana ja hänellä oli kilpikonna juttu(hyvin muistat vanhat jutut)niitä on niin kiva lukee täältä,mainio osa taas

    VastaaPoista
  5. Hienot asut taas, paitsi Thomaksen asusta en tykännyt. Yyh. Hämähäkkimies oli hauska, vaikka taitaa olla aika pukki! Katjalla on ihan mieletön muisti. Charlenen oletus Caitilinistä oli aika huvittava, varsinkin kun on itse samanlainen kropaltaan. ;-)

    Anders on aina vaikuttanut lipevältä, ja nyt se on jotenkin sellainen vielä enemmän, eikä pelkästään peruukin takia.

    Odotan innolla sitä, mitä siitä Mildredin ja Caitlinin kirjasta tulee - kunhan ne nyt saisi ensin pidettyä taukoa suurista puheista että saisivat aikaa sen kirjan kirjoittamiseen! :-)

    -Aurora

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja kun se Charlenen oletus on vieläpä tapahtunut meidän suvussa oikeasti, kun olin lapsi. Meillä oli sukua kylässä ja äitini kyseli perheen emännältä, milloinkas hän "saa". Nainen saapasteli talosta ulos huutaen perään:"Enhän mää mitään ootakkaan!" Ja suomalaiseen, pitkävihaiseen tyliin eivät ole sen koommin meillä vierailleet...
      Saa nähdä, kuinka huipputeos se "Kaappaus tuntemattomaan" mahtaa sitten olla. Etenkin, jos lahtalainen kylähullu Antero vieläpä kirjoittaa sen itse :D
      Ninni

      Poista
  6. Olipa juhlat! Onneksi ei tullut tappelua tms skandaalia sentään. Upeita asuja ja huikeat puitteet!
    Adalia

    VastaaPoista
  7. Huhhuh, jälleen hulppeat juhlat! Tuostahan voi vielä kehittyä jotain loppuseurauksiakin... kiitos!
    Tuo "koska se syntyy" episodi on sattunut omallekin kohdalle, noloa!
    T. ~avis~

    VastaaPoista
  8. Äänestän, että paras asu on Caitlinilla! X.

    VastaaPoista
  9. Aidan asu on paras.
    ilmari

    VastaaPoista
  10. Aviksen ääni menee Agnesin viktoriaaniselle asulle!

    VastaaPoista
  11. Shanian asu ehdottomasti parhain, koska 80-luvun Madonna ❤️
    -Marianne

    VastaaPoista
  12. Shanian asu on paras. Mullakin on nukeilleni tuo toppi. Harmi ettei Mattel enää tee noita upeita Fashion Fever -vaatteita, vaan kaikki on nykyään pinkkiä ja glitteriä.

    -Aurora

    VastaaPoista
  13. Caitlin!
    Adalia

    VastaaPoista
  14. Hämppy
    -Janne

    VastaaPoista
  15. Äänestän itsekin. Tuunasin vuosi sitten Isaacin kuolleen idolini näköiseksi ja mielestäni siitä tuli aika Tupacin näköinen! Eli minun ääneni menee Isaacille. (en luonnollisestikaan ole mukana kisaäänestyksessä)
    Ninni

    VastaaPoista