lauantai 13. lokakuuta 2018

Osa 149 Tosi ystävyyttä ja tosi-teeveetä

K18

Shania juhli 27-vuotissynttäreitään 26.9 Exotic Partyissa, jotka sattuivat sopivasti samalle päivälle kuin hänen syntymäpäivänsä.

Juhlien loppupuolella otettiin kuva, jossa siskokset Sonja, Shania ja Sinead ovat kiinalaisissa asuissaan lähdössä juhlista.

On edelleen 26.9 ja myöhäinen ilta, kun Shanian isä pyytää tytärtään yllättäen luokseen.

Shania: Mitä ihmettä nyt isä?
Jonathan: No sitä ihmettä vaan, että hyvää syntymäpäivää rakas kultani!
Shania: Tämä vaan hullunee. Mehän näimme toisemme muutama tunti sitten Exotic Partyissa, mikset onnitellut minua siellä?! Ja miksemme mene teille sisään?
Jonathan: Antaa Nanan ja pikku Juniorin nukkua rauhassa. Eikä minulla ole mitään jännää sinulle meidän asunnossamme, vaan täällä pihalla!

Jonathan johdattaa Shanian kulman taakse.

Jonathan: Tadaa! Onneksi olkoon sankari-tyttäreni, joka toit toisen tyttäreni elävänä kotiin!
Shania: Öö.. Mikä ihme tuo on?
Jonathan: No syntymäpäivälahjani sinulle!

Shania tuijottaa pinkkiä härveliä hämmentyneenä.

Shania: Öh, kiitos, kiitos. Mutta enhän minä mitään mopoa osaa ajaa! Eikö siihen tarvitse jonkin ajokortinkin?!

Jonathan selittää härvelin olevan skootteri, jota voi ajaa ilman kortteja. Shaniaa pelottaa nousta vehkeen satulaan.

Shania: Apua, en minä osaa!
Jonathan: Juuri noin. Totuttele ensin istumaan siinä ja minä esittelen kaikki mittarit ja toiminnot sinulle.

Seuraavaksi Shanian täytyy yrittää ajaa uudella menopelillään ja neiti on kauhusta kankeana.

Shania: Ääk! Se liikkuu! Nyt se menee! Se menee, isä!
Jonathan: Loistavaa! Aja vaan hiljaa ja muista ohjeeni.

Kun Shania hetken kuluttua pääsee kärryille hommasta, ei skootterilla ajo niin pelottavaa olekaan.

Shania: Jee, minä osaan!

Pysähtyminen toki on vielä haasteellista.

Shania: Isä, se vaan menee! Mitä minä teen??!! Apua!
Jonathan: Älä ainakaan aja päälleni! Muista se jarru! Äläkä nosta käsiäsi irti koskaan!

Kaiken kaikkiaan Shanian neitsytajo skootterilla sujui hyvin ja hän on aidosti onnellinen isänsä lahjasta.

Shania: Oi isä, nyt minä pääsen liikkumaan paljon nopeammin!
Jonathan: No sitä minä ajattelin. Koska ajokorttia et ole koskaan halunnut. Tiedät kyllä, että kustantaisin autokoulusi ja ostaisin sinulle auton.
Shania: Mutta en minä halua.. Tämä pikku vehje on ihana! Kaiken lisäksi olet ostanut lempiväriseni!
Jonathan: No tottahan toki. Ja takana on käsilaukullesi paikka. Täytyy vaan hankkia sinulle vielä pinkki kypärä!

Myöhemmin yöllä Shanian makuuhuoneessa puhutaan myös lahjoista.

Shania: No, miltä ne näyttävät?
Aki: Uskomattoman seksikkäiltä, kuten arvasinkin.
Shania: Kiitos vielä kerran upeista koruista. Oli kiva saada lahja kotonakin! Ja sinä annoit ymmärtää, ettei lahjani vielä ole sinulla!
Aki: Halusin yllättää.
Shania: Tulehan nyt tänne sieltä!

Aki ja Shania harrastavat seksiä, mutta Shanian mielessä pyörii aivan toinen mies. Nimittäin komea ranskalainen Simon, jonka hän aiemmin Exotic Partyissa tapasi, ja jonka treffikutsuun hän vastasi myöntävästi.

Shania: Oooh...
Aki: Ou jeah, anna mennä vaan!

Lopulta Shania saa orgasmin ja huutaa nautinnosta.

Shania: Ah, ah, ah, aaaah SIMOOON!!!!

Seksin jälkeen Shania yrittää hädissään selittää, minkä takia huusi toisen miehen nimeä.

Shania: Kiitos, Aki. Se oli ihanaa.
Aki: Kiitos itsellesi, sinähän se kaiken työn teit. Mutta mitä tai ketä sinä oikein lopussa huusit?
Shania: Huusin vaan, että sain monta, heheh.
Aki: No sehän on hienoa!
Shania: Nyt pitää käydä nukkumaan, minulla on se kamala työpäivä huomenna. Muista sitten tulla katsomaan, kun seison siellä jalkapohjat tulessa...

Seuraavana päivänä Pinkissimon Evelia harjoittelee diiva-siskosten kotona uutta kappaletta, jonka Nicola on lähettänyt sähköpostilla kaikille yhtyeen jäsenille. Amalia on ollut yötä poissa kotoa, eikä ole tullu vieläkään.

Eve: "Red Carpet Queen"... Aika magee tää uus biisi.

Räppiosuutta treenaillessaan Eve sattuu vilkaisemaan televisioon, joka pauhaa taustalla.

Eve: Ei vittu! Mitä paskaa realityy toi on?! Ai nyt mä muistan, oon mä kattonu kerran yhen jakson. Tää on se Nannan ja Nicon loistolomat. Ne on täysii idioottei, mut ne ei tajuu sitä ite ja yleisö vaan nauraa niille.

Televisiossa näytetään juuri turhia julkkiksia Nico Saarelaa ja Nanna Norppaa Tiibetissä. Nico on saanut tehtäväkseen kertoa paikasta lomakohteena.

Nico: Siis tää on niin siistii! Me ollaan Nannan kaa tääl Timbuktus ja tääl on niinku kaikkii vuorii tosi paljo ja sillee. Hehhehheh, eikä! Ei "PIIP"! Tuottaja kerto just mun korvaan, et tää onki Tiibet! Nanna mikä mä sanoin?
Nanna: Sori, en mä muista. Mut tää on niinku tosi sellanen niinku uskonnollinen lomakohde, et jos on uskovainen tai sillee, ni tänne kai kantsii tulla. Mut sit tääl on turisteille yökerhoi ja saa dokaa tälleen hotellin terassil heti aamust! Ei vitsit mun tissit meinas vilahtaa!

Nanna: Hei anna mä maistan tota sun drinksuu!
Nico: Älä koske siihen! Mut joo, tääl me ollaan täl kertaa ja tää kaupunki on nimeltään Lhasa. Ja sit tääl on tosi paljo kai munkkei ja luostareit ja ne munkit osaa lentää.
Nanna: Nico! Hahhahhaa, ei varmaan osaa jotku munkit lentää! Sun unissas ehkä!
Nico: Joo eiku ne sillee leijuu tai jotain ku ne meditoi. Mut vähän ku ois siistii ku jotku seksikkäät munkit lentäs mun unis ja sit ne olis munasilleen niitten kaapujen alla. Hahhahhahhaa!
Nanna: Eikä! Me ei taaskaan päästä minnekään biitsille tai uima-altaalle vaan dokaan. Tuottaja sano just, et meidän täytyy lähtee esitteleen jotain tylsää historiaa...

Nico: Voi ei... Ai TAAS?! Hei, mä muistin Nanna yhen jutskan, joka piti kertoo! Tää Tiibet niinku on sen ison vuoriston sen... onks se ny Alpit? Mitä Nanna muita vuoristoi on ku Alpit?
Nanna: Venaas... Onks Aral vuoristo...?
Nico: Se se oli!
Nanna: Ei, se on joku järvi! Mut Ural on vuoristo!
Nico: Hyvä Nannaaa! Eli, siis tää Tiibet on niinku Ural-vuoriston ja sit Saharan välis. Ja tää on tosi karuu seutuu, suuri osa on asumatonta. Nii ja sit tääl on Tiibetin ylänkö, joka on niinku maailman korkein ja sitä kutsutaan sit maailman katoks.
Tuottajan korjaus: Tiibet rajoittuu etelässä ja lännessä Himalajan ja Karakorumin vuoristoon, pohjoisessa Gobin autiomaahan ja idässä Sichuanin alankoon.

Eve nauraa kikattaa ja katsoo, miten Nico ja Nanna lähtevät esittelemään paikallista kulttuuria ja historiaa.

Nanna: Täs ny on joku munkki.
Nico: Onkohan toi joku tärkee munkki? Kato ny ku sil on tollanen hieno kaapu ja siit on tehty patsas. Ei "PIIP"! Tuottaja sano mun korvaan, et tää on nyt se Tiibetin hengellinen johtaja! Voi apua! Eli tän nimi on niinku... Dalai Lama.
Nanna: Ai nii! Tää on nyt se Dalai Lama! Täähän oli koko tän mestan niinku se tärkein juttu, mitä piti kertoo! Rukoileeks se tossa vai miks sen kädet on laitettu tällee?

Nico: Tää on muuten aika sika komee tää Dami Lami! Mä ja Dami Lami ollaan bestiksii!
Nanna: Ei se ollu mikään Dami Lami!
Nico: No mut se on nyt mulle Dali... Dali Mali. Onkohan tää muuten kuollu jo?
Nanna: No mitä luulet?! Se on eläny joskus viissataa vuotta sitte! Tai ainaski keskiajalla.
Tuottajan korjaus: Dalai-lama on Tiibetin korkein uskonnollinen auktoriteetti ja maan johtaja. Dalai-lama on arvonimi, joka periytyy kunkin laman jälleensyntymille, joista nykyinen, neljästoista, on Tenzin Gyatso.

Eve ei voi olla tuijottamatta tosi-tv-tähtien hullutuksia ja unohtaa uuden biisin harjoittelun.

Eve: Ei mä en kestä! Ei kukaan voi oikeesti olla noin tyhmä!

Ohjelma jatkuu ja Nico ja Nanna jatkavat tietoiskujaan.

Nanna: Kukas tää ukko täs sit on? Ai eiku tietty, tää on se sama Dalai Lama!
Nico: Hihhihhihhii! Ei se oo se, se on joku Bubba. Ei vitsi, mä en saa selvää, mitä tuottaja sanoo... Se on... Buddha. Kirjotetaan niinku kahella deellä. Eli arvoisat katsojat; tämä patsas tässä on Buddha, ja se on vielä isompi jehu ku Dami Lami.
Tuottajan korjaus: Buddhalaisuus on uskonto, jonka perustajana pidetään prinssi Siddhartha Gautamaa. Myöhemmin hän luopui maallisesta omaisuudestaan ja tuli Buddhaksi, eli valaistuneeksi.

Nanna: Joo, eli tää Buddha-juttu on siis tosi iso uskonto ja se on tääl Tiibetissäki valtauskonto. Hei nyt mä muistan ton! Mä oon luullu, et se läski tyyppi on Buddha! Mut tää on kyl aika laiha..

Nico: Ja nyt me nähdään tässä tällanen niinku temppeli. Hei, täs on joku kultanen patsas!
Nanna: Ton mä tunnistan! Mun mutsilla on just tollanen patsas ja se on kans se Buddha. Kukahan se läski tyyppi sit oli...?

Nico: Onkohan toi siks tossa, et tolle jumalalle pitää uhrata jotain?
Nanna: Ei ku tää buddhaisuus on sellanen uskonto et ne uskoo jälleensyntymiseen.
Nico: No sit mä en ainakaan tohon koske! Uskovaiset ja jumalat vihaa homoja, mä synnyn joksku kastemadoks kuiteski!
Nanna: Joo mennään pois. Ei ne diggaa silkkareistakaan, ni mustaki varmaan tulis joku ruma sammakko tai joku muu ällö juttu.

Nanna: Hei Nico, tsiigaa tota puuta! Vähänkö hieno!

Nico: Nyt me ollaan jonku ison puun alla ja kaikkihan te tiiätte, et Tiibet on tosi tunnettu kirsikkapuista. Eli noi isot kukat tossa on kirsikkapuun kukkia.
Nanna: No eihän ne näytä yhtään tollasilta! Ja niitä kasvaa vaan Japanissa, ei missään muualla! Voi että Nico sä oot niin ihanan hölmö! Mut tällast tääl Tiibetis on ja nyt me lähetään kyl dokaan!
Tuottajan korjaus: Japani todellakin on tunnettu kirsikkapuista, mutta kyseisiä puita kasvaa ympäri maailmaa. Puun voi nimittäin istuttaa vaikka Suomeen, kuten on kauan jo tehtykin.

Eve vaan nauraa ja on peräti harmissaan, että ohjelma loppuu.

Eve: Ihan pakko laittaa tallennukseen tää! Tää on joku ekan kauden uusinta näköjään, mut ihan sama. Liian hulvatonta olla kattomatta! Voi ei, tää tulee vaan kerran viikos!

Samaan aikaan kun Eve pistää kaikki Nannan ja Nicon loistolomat-tosi-tv-sarjan tulevat jaksot tallennukseen, on toisella puolella kaupunkia meneillään suuri talvivaatteita esittelevä muotishow.
Tulevana talvena muotia ovat jälleen aidot turkikset ja nahka sekä eläinkuosit. Muuten tyyli on kovin klassista ja eleganttia.

Mallit joutuvat esittelemään asuja seisoen ympäri suurta salia. He ovat kuin eläviä mallinukkeja.  Asiakkaat ja valokuvaajat kiertelevät heitä tuijottamassa. Top Model Agencyn malleja näytöksessä.

Henrietta ja Henriikka joutuvat hikoilemaan pitkän päivän turkiksissaan.

Shania on ikäväkseen joutunut ottamaan nenäkorunsa pois. Sen lisäksi hän joutuu seisomaan tuntitolkulla kevään 2016 suurcastingeissa palkattujen mallien Trenashan ja vihamiehensä Penelope Martinezin keskellä.

Seuraava päivä on 28.9 ja perjantai. Shania on odottanut kyseistä päivää, sillä hän pääsee näkemään vuoden ikäisen kummityttönsä kunnolla, eikä vaan vilaukselta kuten sinä päivänä kun Nichelle lapsen kanssa Suomeen tuli.
On jo iltapäivä kun Nichelle ja pikku Saga saapuvat.

Nichelle: Päivää taloon!
Shania: Nichelle! Saga! Oi kuinka olen teitä odottanut!

Saga ei ole nähnyt kummitätiään kuin lähinnä videopuheluissa, joten tyttö arastelee äitinsä selän takana.

Shania: Oi Saga-kulta, ei sinun tarvitse arastella minua. Olen kummitätisi, kai muistat kun olemme jutelleet?
Saga: Äiti...
Nichelle: Saga, menehän nyt tätisi luo reippaasti.
Shania: Kyllä sinulla hieman näkyy raskausvatsaa, mutta ei paljon. Milloin Saga saa pikkusisaruksen?
Nichelle: Laskettu aika on tammikuussa.

Viimein Saga uskaltautuu Shanian luo.

Shania: No hei pikku kulta! Olet aivan äitisi näköinen!
Saga: Shania-täti...

Shania on onnellinen pidellessään kummityttöään sylissään. Lisäksi rakas ystävä Nichelle on hänen luonaan ja Aida ja Caitlinkin tulevat pian. Kuinka pitkään he ovatkaan odottaneet, että vanha ystävänelikko olisi jälleen koolla!

Nichelle: Meillä on täällä kassissa sinulle myöhästynyt synttärilahja.
Shania: No ei todellakaan olisi tarvinnut! Paras lahja ikinä on se, että sinä ja Saga olette täällä.
Nichelle: Tule sinä sitten vuorostasi Japaniin.
Shania: Tekö lähdette siis sunnuntaina jo kotiinne?
Nichelle: Valitettavasti. Mutta on meillä tässä aikaa koko viikonloppu pyöriä yhdessä!

Nichelle: Tuossa on sinulle Barbie-nuken tuoli ja Saga halusi antaa sinulle tällaisen Hello Kittyn. Tyttö on nähnyt sinulla tällaisen kuulemma videopuhelun välityksellä!
Shania: Oi miten ihania! Ja minulla todellakin on Hello Kitty tuolla takkahuoneessa! Se oli minulla maskottina niissä Nanan järjestämissä halloween-bileissä muutama vuosi sitten, kun seurustelin sen hullun kanssa. Muistat varmaan, miten esitin itsekin Hello Kittya.
Nichelle: Ja minulla oli hopeinen pyrstö ja maskottina rausku! No, Nanan hullusta veljestä ei enää tarvitse murehtia. Kuollut on eikä eloon herää.

Seuraavaksi Shania antaa Nichellelle ja Sagalle Amerikasta ostamansa tuliaiset.

Nichelle: Ihanan tuoksuinen parfyymi, kiitos.
Shania: No se on vaan San Diegon lentokentältä... Mutta tyttö näyttää pitävän tästä piirtämistaulusta. Ostin tämän New Yorkin lelukaupasta, josta ostin sen repro-Barbien jota kadehdit.
Saga: Mitä lukee, mitä lukee?!
Shania: Kirjoitin tauluun sinun nimesi. Nyt voit pyyhkiä sen pois ja piirtää samaan tauluun uudestaan!
Saga: Wau!

Saga piirtää auringon ja on ihan innoissaan uudesta lelustaan.

Shania: Ooh, johan on hieno kuva! Mitäs se esittää?
Saga: Höh, tietysti aurinko!

Kolmikko siirtyy ruokailuhuoneeseen, sillä Nichelle haluaa nähdä Shanian saamat synttärilahjat.

Nichelle: Jeskamandeer!
Shania: Älä muuta virka! Täällä ei mahdu edes kahvittelemaan, koska pöydälläkin on lahjoja korttien lisäksi. No niin, nyt siinä on teidänkin lahjanne. Istukoon tuo Hello Kitty tuossa barbituolissa nyt.

Shania esittelee onnittelukortteja ja lahjoja.

Shania: Tämä kortti on Aidalta ja tuo ihana perhosnukke. En ole vielä raaskinut avata sitä.

Shania: Akilta sain kultaisen kaulakorun ja nämä korvikset, ovat olleet todella kalliit! Ja tuo kortti keskellä pöytää on Akilta.
Nichelle: Hienot korvikset ovat... Älä nyt loukkaannu, mutta minusta se Aki on jotenkin luihun näköinen. Ja näytätte aika hassulta pariskunnalta, sillä hän on niin kovin lyhyt ja sellainen hintelä...
Shania: No enhän minä nyt sinulle suutu! Haluan ehdottomasti kuulla rehellisen mielipiteesi.

Shania: Tuo iso ruusukortti oli Adalian tytöiltä, samoin se iso sydäntyyny siellä ja tämä ihana kaulakoru. Nuo pinkit villasukat taas toi Caitlin, hänen anoppinsa oli ne kutonut. Caitlin toi jotakin muutakin... Ja keneltähän tämä kortti oli..? Ai niin; Sonjalta ja Simonelta. He eivät tainneet tuoda lahjaa.. Äh, menen jo itsekin sekaisin näiden kanssa!

Shania: Tämä kortti ja upea design-laukku ovat Rochestereilta. Eikö olekin upea? Ja tuon toisen, ihanan laukun jo näitkin kun avasin Nicolan paketin Exotic Partyissa. Ja hän toi myös tuon My Little Pony-kortin, kuten viime vuonnakin! Siinä taitaa lukea, että koko Xara'sin porukalta. Pitää lukea, en muista kaikkea ulkoa.

Nichelle: Nämä laukut ovat kyllä aivan mielettömiä.
Shania: Ai niin, tämä sydänkortti ja tämä valtaisa vaahtokarkkipussi olivat myös Caitlinilta. Tai siis koko Jäykän perheeltä.

Nichelle: Keneltäs tuo kiva kukkakoriste tuossa on? Entä nuo valkoiset helmet?

Shania: Senja ja Junior toivat sen posliinisen kukkajutun. Vai onkohan se lasia..? Ja nuo helmet lähetti Granny Steph Minnesotasta jo aiemmin. Ja ai niin, isäni osti minulle pinkin skootterin!
Caitlin: Hellureijaa ja huruluiksista!
Shania: No moi! Tulkaa istumaan rakkaat ystävät! Aida, oletko ottanut lävistyskorusi pois?
Nichelle: Hui että minä säikähdin!
Aida: Juu... 

Caitlin on oma pöljä itsensä, mutta Aida vaikuttaa tavallista hiljaisemmalta. Saga piilottelee äitinsä selän takana.

Caitlin: No siis huh huh! Saispa meitsiki näin paljo lahjoi! Tai kyl mä sainki nyt aika monta ku meitsihän täytti soikeit.
Aida: Täytit pyöreitä... Ja jos joskus järjestäisit synttärijuhlat, saisit varmasti enemmänkin lahjoja.

Nichellen täytyy lähestulkoon pakottaa tyttärensä esiin tuolin takaa.

Nichelle: Tässä tämä minun pikkuiseni nyt on. Saga, sanohan Caitlinille hei.
Saga: Ei...

Caitlin: Ei hitsi miten söpö likka sul on! Ihan sairast, ettei meitsi oo nähny sitä aikasemmin!
Nichelle: Se oli kyllä kurja sattuma, että sinä katosit viime syksynä juuri päivää ennen kun Saga syntyi! Aida käy niin usein vanhemmillaan, että on nähnyt Sagaa koko ajan. Mutta ei Shaniakaan ole nähnyt häntä livenä kuin viimeksi nimenantojuhlissa.
Shania: Se on todella kurjaa. Haluaisin olla koko ajan osa tytön elämää.
Caitlin: No tietty! Ja ompa se iso likka jo! Ja ihan yhtä nekru ku mutsinsa!
Shania: Niin, saa nähdä minkä värinen siitä Sagan pikkusisaruksesta tulee. Nichellen afroamerikkalainen geeni on dominoiva, joten toisestakin lapsesta saattaa tulla yhtä tumma.
Nichelle: Itseasiassa minun geenini taitaa olla resessiivinen. Minullahan vaan toinen vanhemmista on musta. Ichiron ja Aidan vanhemmat puolestaan ovat molemmat aasialaisia, joten olisi jopa todennäköistä, että lapsi olisi täysin japanilaisen näköinen tai sitten sekoitus meistä!
Caitlin: Ai vinosilmä-neekeri? Se oiski tosi magee!

Caitlin: Kelatkaa tätä! Meitsi joutuu tasan viikon päästä taas Jenkkeihin! Se Jaakkiman oikeudenkäynti alkaa just paskasti perjantaina ja jatkuu sit maanantaina. Sitä sen rikostoverii Teroo ei oo löydetty, mut sehän ei välttämättä oo enää Jenkeis. Mut meitsi on sopinu jo Granny Stephin kaa, et meitsi lentää sit Losist Minnesotaan sit perjantai-iltana ku sielt oikeustalolt päästään. Eli mä oon mummin luona sen viikonlopun.
Shania: No kyllä Granny Steph mahtaa nyt haljeta riemusta! Hän kyseli perääsi jo kesällä. Ja hän saa sinun lisäksesi nähdä lapsenlapsenlapsensa.
Caitlin: No sitä meitsin pitiki kysyy, ku en mä ota muksui sinne, et pystysit sä Shania hoitaan Katjaa sen ajan ku meitsi on siel Jenkeis?
Shania: Eikö Hellu hoida heitä enemmän kuin mielellään?
Caitlin: No sil on just joku eläkeläisten reissu sillon. Ja siis meitsihän menee Jenkkeihin yksin, Jaakko on vielä siel viinakatkol.
Shania: No tottahan toki minä Katjaa hoidan. Minun on kyllä oltava ensi viikonloppuna Suuri Snadi-messuilla edustamassa Pinkissimoa... No, hän voi tulla minun ja Akin mukaan.

Caitlin: Kiitti Shania, mä tiesin, et suhun voi luottaa.
Shania: No entä pienemmät tytöt? Kuka Jennan ja Jonnan perään katsoo?
Caitlin: No meitsi kelas jakaa kaikki likat eri tyypeille hoitoon. Aida on sillon Tokios, ni meitsi kelas antaa Jonnan Hetskulle ku sehän on sen kummitätiki ja sit Ellu hoitaa Jennaa.
Shania: No mutta Elluhan on Katjan kummitäti, minkä takia Jenna menee Ellulle, eikä esimerkiksi Ilonalle, joka on hänen kummitätinsä?
Caitlin: No Katja ite ruinas et se haluu hengaa sun kaa. Ja Ilona on duunis koko viikonlopun. Meitsi ny kelas tän tällee ja se siit. Meitsi ei oo vielkää tavanu sitä sun uutta kundii, mut kai se pärjää skidien kaa?
Shania: Akista tuli mieleen pari aika pahaa juttua... Oi hävettää edes kertoa teille!

Shania: Vaikka minä olin Akin kanssa siellä Exotic Partyissa, niin silti minä suostuin Victorian basistin Simonin treffikutsuun! Ja Aki seisoi vieläpä ihan vieressä!
Caitlin: Miten meitsi missas sen sun Akis? Ei meitsi kyl huomannu ketään Simoniakaan, kai mä olin nii känäs taas.
Shania: No niin olit. Katsokaa tuota kukkakimppua, tuon se ihana Simon antoi minulle. Ja minä pelkään, että kukat lakastuvat. Ihastuin häneen niin kamalasti, että yöllä ollessamme Akin kanssa petipuuhissa, minä huusin Simonin nimeä!

Nichelle: No ohhoh! Mitä sinä nyt sitten aiot? Jatkaa sen tylsältä tuntuvan pikku-Akin kanssa vai odotatko tulevaisuudelta jotakin yhteistä sen Simonin kanssa?
Aida: Minä mokasin samoissa juhlissa vielä paljon pahemmin ja nyt kaikki on ihan sekaisin...

Nichellelle ja Caitlinille tulee pienoisena yllätyksenä, että Aida tällä tavoin avautuu tunteistaan ja että hänellä ylipäätään on sellaisia, niinkin voimakkaita! Aida kertoo parhaimmille ystävilleen kaiken, mitä Exotic Partyissa tapahtui Gunnarin ja Millan kanssa. Lopulta Aida purskahtaa jälleen itkuun, mikä hämmentää ystäviä lisää.

Aida: Niin se nyt vaan sitten on, että minä rakastan kahta ihmistä. Yhtä paljon. Ja jos ihmettelette miksi minä itken, niin eikö tässä helvetti sentään olla niin monia vuosia oltu tosi ystäviä, että teidän seurassa kehtaan näyttää todelliset tunteeni?!

Aida saa odottamaansa tukea todellisilta ystäviltään ja Shaniaa yritetään opastaa rakkausasioissa porukalla. Saga uskaltautuu viimein Caitlinin syliin.

Nichelle: Olen niin onnellinen, että olemme jälleen yhdessä! Meidän on tavattava tällä vanhalla porukalla useammin!
Aida: No niin näköjään täytyy. Kiitos teidän, yritän keskittyä nyt vaan rakentamaan elämää Millan kanssa ja unohdan koko Gunnarin!
Shania: Ja minä en ota mitään stressiä miesasioissa! Jos Simon ottaa yhteyttä ja siitä tulee jotakin, niin mietin sitä sitten. Olen ihan tyytyväinen Akin kanssa kuitenkin.
Caitlin: Ja meitsi niin toivoo, et Jaakkima tuomittas kaikist niist jutuist, mistä sitä syytetään! Oi hitsin pimpulat et sä oot söde likka!
Saga: Hihihi...

Aida menee vessaan ja Shania lähtee keittämään kahvia.

Shania: Kyllä me nyt raivaamme nämä kortit tästä pois, jotta saamme juotua kahvin. Mikä nelikon kokoontuminen se muka on, ellei edes kahvia juoda?! Oi apua, Simonin kukkiin ei saa koskea!
Nichelle: No voi taivaan tähden! Ota ne heti pois vedestä ja ripusta se kimppu kuivumaan. Muuten ne kuolevat kohta.

Shania päättää tehdä tärkeälle kukkakimpulle kuten Nichelle ehdotti. Hän astelee keittiöön mennäkseen kahvia keittämään, mutta yllättäen Aida ei olekaan vessassa, vaan siellä. Ja näyttää ihan siltä, kuin hän aikoisi juuri viiltää käsivarttaan tylsällä veitsellä!

Shania: Aida! Älä!

Miten tälle tyttönelikolle tulevaisuudessa käy? Heille, jotka ovat tosi ystäviä keskenään.
Mahtaako Nichellen tuleva lapsi näyttää afroamerikkalaiselta, aasialaiselta vaiko heidän sekoitukseltaan?
Saako Caitlin lopullisesti perheensä kuntoon; selviääkö Jaakko alkoholismistaan ja joutuuko Jaakkima vastuuseen hirmuteoistaan?
Kuka mahtaa olla Shanian todellinen rakkaus lähitulevaisuudessa: tylsä mutta turvallinen Aki vai pitkä ja komea Simon? Entä uskaltaakohan Isaac Williams vielä pyytää Shaniaa treffeille?
Selviääkö Aida sisäisestä kamppailustaan unohtaa rakkautensa kohde Gunnar? Jos selviääkin, onko se mahdollista ilman, että Aida haluaa satuttaa itseään fyysisesti?

Kaikkiin näihin kysymyksiin ja paljon muuhun saat vastauksia seuraavissa jaksoissa!

Tarinassa mukana: Nannan ja Nicon loistolomat on parodia, joka perustuu todelliseen reality-sarjaan Maisan ja Nikon luksusmatkat
2 ensimmäistä kuvaa muotinäytöksestä by Adalia (Prahan Lelumuseo)
Ninnin Fashionistas Ken 11 Hyped on Stripes (slim), Fashionistas 68 Candy Stripes (original), Dallas Cowboys Cheerleaders, SIS-Model Muse-hybridi
TaruisenAaveen Deidre (uusi Saga) ja Nichelle vierailulla

9 kommenttia:

  1. Oho, vai täytti Caitlin soikeita! :D Oli kiva nähdä kaverukset yhdessä. Melkein kaikilla riittää draamaa suhteissaan! Aamulla juuri luin edellistä jaksoa uudelleen. :) X.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Draamaa todella riittää, ja me kaksi tiedämme, miten eräs draama kulminoituu ensi jaksossa ;) Ei kerrota muille, vaan lukekoot sitten mitä tapahtuu.
      Ninni

      Poista
  2. Ihanan skootterin Shania sai lahjaksi,kiva oli tosi-tv juttu.Saga kyllä tosi söpö ja Caitlin täyttänyt soikeita,tosi mahtavaa.Jännä nähdä mitä tapahtuu Shanalle ja Aidalle jatkossa,toivottavasti Caitlin ei taas katoo kun lähtee jenkkeihin.

    VastaaPoista
  3. Oli kyllä tosi hauska tuo tv-sarjan jakso, ja kivaa nähdä Aman ja Even kämpästä taas vilaus. Ja juonipaljastuksista olen ihan hyshys! :D X.

    VastaaPoista
  4. Voi noita Caitlinin väläytyksiä! Mehevä jakso kaikkiaan! Kiitos!
    Kai se Aida nyt kuitenkin pullaa leikkaa... se on niin vahva muija että ratkoo muulla tavoin tämän.
    Voi Aki, se on tosiaan hiukan luihu...

    VastaaPoista
  5. Mun suosikkitytöt yhdessä taas! <3 Ihanaa! Tulipas hyvä mieli :)

    VastaaPoista
  6. Haluatteko nähdä Nannan ja Nicon loistolomien jaksoja lisää?
    Ninni

    VastaaPoista
  7. Paljon onnea Shania! En ollut kuullutkaan näiden loistolomien originaaliversiosta, mutta en aio sitä katsoa. Nannan ja Nicon loistolomat on selvästi alkuperäistä parempi!

    VastaaPoista
  8. Olipas kahjo tositeeveeohjelma! Ehdottomasti lisää sitä! Ja Shaniasta ja Akista sängyssä tuli jotenkin mieleen rukoilijasirkka. Ja se huuto... Haha! :-D


    -Aurora

    VastaaPoista