keskiviikko 21. kesäkuuta 2017

Osa 117 Tommin tärkeä kysymys 3/3

Dramaattisen trilogian viimeinen osa!

Silky Streetissä viime kerralla:

Tommi: Shania, sinusta on tullut minulle kovin rakas viime aikoina. En halua enää elää ilman sinua. Voin vaan toivoa, että tunnet samoin. Niimpä... No, tässä se tulee: Minä Tommi Kuikka, kysyn sinulta, Shania Simmons, suostutko tulemaan kumppanikseni?


Silky Streetissä nyt:

Shania: Ooh, rakkaani!
Tommi: Siis yhdeksi kumppaneistani. Minulla on heitä neljä. Jos saan vielä sinut, sitten kaikki on täydellistä!

Shania: Tsihih! Jospa nyt olisit hetken aikaa tosissasi! Kosinta ei ole pelleilyn aihe.
Tommi: Mutta kun.. Niinhän minä olenkin tosissani.

Tommi: Suotko minulle siis kunnian, että tulet osaksi tätä meidän iloista ryhmäämme? Me kokoonnumme niin usein kuin mahdollista ja kaikki saavat harrastaa seksiä kaikkien kanssa! Suostutko?

"Tämä on varmasti unta"

Tommi: Shania rakas, sano nyt jotakin! Setämiestä alkaa hermostuttaa yhä enemmän tuo sinun hiljaisuutesi!
Shania: Minä NÄEN unta. Herää Shania, HERÄÄ!

Mutta Shania ON hereillä.

Tommi: Shania rakas, mikä sinulle nyt tuli?
Shania: IR-TI MINUSTA!

Silloin huoneeseen astuu punatukkainen nainen vähissä vaatteissa ja Shania pomppaa seisomaan.

Jessica: Tervetuloa The Mystiqueen! Saako teille olla jo juotavaa? Ai mutta hei Shania, en tiennyt yhtään, että sinä olet se Tommin uusin!
Tommi: Jessica-kulta, nyt ei ole hyvä hetki...
Shania: Siis MITÄ HELVETTIÄ??!! Mitä yököttäviä pervoja te olette?!

Jessica: Mitä sinä nyt vauhkoat? Olemme Tommin tyttöjä. Kuten näköjään sinäkin nyt. Ihanaa saada työkaveri Dramaattiselta tähän porukkaan.
Shania: Jessica, en IKINÄ olisi uskonut, että olet osallisena tällaiseen hirvitykseen! En voi uskoa tätä todeksi vieläkään...

Jessica: Olen ollut tämän seksikkään setämiehen pikku tyttö jo kuukausia! Tommi tietää, miten tuhmia pikku tyttöjä pitää rankaista!
Tommi: Oi Jessica, olet niin rakas minulle. Kuten sinäkin, Shaniani.

Shanian järkytykseksi toinenkin eroottisesti pukeutunut nainen astelee huoneeseen ja alkaa lääppiä Tommia.

Tommi: Oi Emmi-Kristiina! Toinen tuhma vampyyrimorsiameni!
Emmi-Kristiina: Uuh, tuo uusi blondi näyttää mehukkaalta! Onko hän nyt se Shania, joka liittyy meihin tänään?

Shanian mielessä risteilevät sekavat ajatukset. Sydän hakkaa, päässä tuntuu huimaavan ja näkökentässä alkaa sumentua. Tuntemukset vastaavat sitä, mitä hän koki muotinäytöslavalla viime kerralla. Silloinkin hänellä oli sama mekko yllään. Hän haluaa vaan päästä pois.

Shania: Minun on päästävä pois, minun on päästävä pois, minun on päästävä pois...
Tommi: Shania kulta, mikä sinulle tuli?! Älä lähde, rakas!
Emmi-Kristiina: Tommi tee nyt jotain! Uusi tyttö karkaa!

Mutta Shania raukalla ei ole voimia juosta ja hänen hengityksensä vaikeutuu. Hän ottaa muutaman askeleen ja lyyhistyy sitten lattialle.

Shania: Tämä ei ole todellista! Tämä ei ole todellista! Minä haluan pois! Minun on päästävä pois!

Hetkeä myöhemmin 10. kesäkuuta Shania toimitetaan Model Muse Memorial-sairaalaan vakavan paniikkikohtauksen takia.

Myöhään samana iltana Shania on päässyt kotiinsa. Hänen isänsä Jonathan tulee käymään ja jää ovelle tuijottamaan tyttärensä omituista käytöstä.

Jonathan: Mitä taivaan tähden sinä teet?!
Shania: Minä vihaan tätä mekkoa! Minä tuhoan tämän kirotun riekaleen!!!

Jonathan: Mitä on tapahtunut? Mitä pahaa se mekko sinulle on tehnyt?!
Shania: Tommi paljastui täydeksi huijariksi ja perverssiksi! Ja AINA kun minulla on tämä mekko ylläni tapahtuu kauheita ja saan paniikkikohtauksen!
Jonathan: Mitä helvettiä se mies on tehnyt?! Lopeta nyt sen mekon tuhoaminen, eikö tuo ole se kallis designer-luomus??
Shania: Luulin, että Tommi kosii minua ja ostin tämän mekon luotolla! Mutta hän halusikin minut yhdeksi jalkavaimoistaan!

Jonathan: Se saatanan ruoja! Minun tyttäriäni ei satuteta! Menen ja kuristan hänet paljain käsin!!!

Jonathan yrittää rauhoitella lohdutonta tytärtään.

Shania: Ja minä idiootti olin niin varma kosinnasta! Hän oli soittanut sinullekin! Luulin, että hän pyysi kättäni!
Jonathan: Hän kysyi vaan, että oletko täysi absolutisti, vai suostutko juomaan edes yhtä lasillista alkoholia juhlan kunniaksi. Ja minä kerroin kuten asia on. Hän lopetti puhelun sanomalla, että aikoo tilata sinulle sitten jäävettä.
Shania: Oi miksi isä minulle tapahtuu aina näin?! Miksi en voi löytää kunnon miestä? Oi isä, MIKSI?!

Kuluu pari päivää ja Shania yrittää toipua järkytyksestään. Silti mikään arkinenkaan askare ei tunnu sujuvan.

Shania: Mikä ihme palaneen käry täällä haisee? Paahtoleivätkö?

Shania: Huooh... Unohdin kokonaan tuon kananmunan... Siinä sitä on palanutta koppuraa aamiaiseksi...

Ovikello soi ja Caitlin marssii iloisena sisään.

Caitlin: Hellureijaa puolikas systeri! Täs on sulle kukka, meitsi poimi tuolt paskaojasta!
Shania: Kiitos... Mennään keittiöön, minulla on pienoinen aamiaiskatastrofi siellä.

Shanian perhe ja ystävät tietävät jo kaiken Tommin "tärkeästä kysymyksestä".

Caitlin: Mitä sä ny aiot? Etkai ota taas ekaa kundii joka vastaan tulee?
Shania: Jarnon ja Tommin jälkeen oppineena: EN! En ota mitään miestä pitkään aikaan!

Caitlin: Meitsi ei vieläkää hiffaa, miten se Tommi oliki noin mulkku jätkä. Meitsi kelas sillon, et se ois ihan ookoo tyyppi. Tosi paskaa, et sul on aina tollasii noi suhteet. Ja sit meitsi kuuli kans, et Sinead muistaa ny ihan kaikki jutskat.

Shania: Joo sekin vielä! Sinead muistaa nyt kaiken ja on todella ahdistunut muistamastaan. Oli siinä hänen muistinmenetyksessään hyväkin puoli, koska hän ei ole enää rasisti eikä muutenkaan vaikuta vihaiselta.
Caitlin: Juu jotenki Sinead on muuttunu kiltimmäks tai niinku sillee. Mut kyl meitsi on sitä mieltä, et teidän pitäs päästä molempien ny jonnekki muualle täält Dollywoodist.
Shania: Niin pitäisi! Puhuimmekin siitä Sineadin kanssa eilen. Tarvitsisimme pienen hermoloman.

Shania: Mutta minne me muka lähtisimme? Nichellen luo Japaniinko? Ihan liian kallista. Sitten mietin Suomen sukulaisia. Olisi ihanaa mennä Turkuun Jillin luo, mutta hän on parastaikaa kiertämässä Eurooppaa prätkällään! Entäs sitten ystäväni, jotka asuvat muualla... Ai niin, minä kyselin jo Adalian porukalta, josko Lahteen olisi voinut mennä. Mutta Roberta ja Jiamei ovat tietysti nyt matkoilla. En keksi mitään kaupunkia, minne voisimme paeta hetkeksi..

Caitlin: Hei ny meitsi kekkas!
Shania: No, kerro.
Caitlin: Muistatsä ku oli meidän pikku likkojen synttärikemut talvel ja sä näit meitsin serkun Empun?
Shania: Se Ilonan pikkusisko? Emilia taisi olla oikea nimi. Muistan hyvin. Mitä hänestä?
Caitlin: No meitsihän kerto, et Emppu ja Omppu, siis Emilia ja Oona, on kaksoset. Ne on 19-vuotiait.
Shania: Se Oona ei ollut siellä juhlissa.
Caitlin: Ei ollu, ku se oli Jyväskyläs. Ne opiskelee molemmat ekaa vuotta siel yliopistos!

Caitlin: Ne asuu yhes siel kerrostalokämpäs. Meitsi jutteli Ompun kaa just eilen ja se valitti ku se on nii yksin siel. Kato ku Emppu tuli kesälomaks tänne Dollywoodiin perheensä luo, mut Omppu ei kestä mutsiaan yhtään, ni se jäi yksin sinne niiden opiskelijakämppään.
Shania: No en ihmettele, ettei hän kestä Tuusaa! Tätisi ja äitisi ovat ihan karmeita ryypätessään.
Caitlin: Meitsi ettii sulle luurist Ompun kuvan, venaa... Tossa!

Caitlin: Tos on Omppu ja Emppu yhes. Omppu on toi brunette vasemmal. Tai no kai sä sen hiffasitki, ku sähän tapasit Empun.

Shania: Tarkoitatko, että me muka voisimme Sineadin kanssa mennä Oonan luo hetkeksi? Emmehän edes tunne toisiamme!
Caitlin: Sil ei oo mitää välii! Riittää vaan, et meitsi kilauttaa Ompulle ja kertoo, et meitsin puolsystereit on tulos. Se salettii vaa diggaa et saa seuraa.
Shania: Oi se olisi loistavaa ja ratkaisisi ongelmamme!

Muutamaa minuuttia myöhemmin Caitlin on soittanut serkulleen.

Shania: Hyi hitto, unohdin heittää tämän karrelle palaneen aamiaisen roskiin! No, mitä Oona sanoi?!
Caitlin: No just niinku meitsi kelaski! Se ilahtu ja toivotti teidät tervetulleiks.
Shania: Oi kiitos rakas siskopuoli!
Caitlin: Meitsi kato jeesaa aina, se on salotti! Vai oliks se saletti...? Ei ainakaa salaatti, siit meitsi on ihan saletti!


16.6 on perjantai ja Shania ja Sinead ovat saapuneet Keski-Suomeen Jyväskylään.  He etsivät Oonan ja Emilian opiskelija-asuntoa.

Shania: Tämä taloko se nyt on? Eikö siinä lukenut Haarakatu?
Sinead: Odota nyt kun minä katson vielä luurilla. Se Vapaudenkatu muuttui kai jossain kohtaa Haarakaduksi. Mutta navigaattorin mukaan se on tämä talo.

Shania: Äh, minä soitan sille Oonalle uudestaan. En halua pyöriä täällä tuntemattomassa kaupungissa koko päivää!
Sinead: No älä nyt soita! Kyllä me olemme oikean talon luona.

Juuri silloin pyöreähkö, punahiuksinen tyttö tulee iloisena heidän luokseen.

Oona: Moikka! Ootteko te Caitlinin siskoja?
Shania: Kyllä olemme, oi me löysimme perille! Hei, olen Shania Simmons!
Oona: Hiltusen Oona. Voitte sanoo mua Ompuks.
Sinead: Minä olen Sinead Simmons, kiva tutustua.

Shania: Oi kiitos, että saimme tulla tänne!
Oona: No tietty! Caitlin selitti mulle tyyliin sanasta sanaan mitä kaikkee teille on sattunu. Ja mul ei oo tääl mitään tekemistä, joten seura kelpaa. Tervetuloa!
Sinead: Oi kiitos minunkin puolestani.

Oona: Tääl on tosi upee ilma, haluisitteks te lähtee shoppaileen tai jotain?
Shania: No ilman muuta! Emmehän me näin hienolla ilmalla sisällä halua istua. Vai mitä, Sinead?
Sinead: Minä en paljoa perusta shoppailusta, mutta mikä ettei. Viedään vaan matkalaukut ensin sisään, ne ovat tuossa talon kulmalla.

Pitkän shoppailupäivän päätteeksi kolmikko palaa Ompun ja Empun asunnolle.

Oona: Tässä tää meidän kämppä nyt on, tulkaa vaan sisään.

Shania: Kiitos vielä kerran, että saime tulla muutamaksi päiväksi!

Sinead menee suoraan sohvalle istumaan ja lepuuttaa jalkojaan. Shania sen sijaan ihastelee hyllyssä olevia esineitä.

Oona: Olkaa ku kotonanne! Mä pistin heti telkkarin auki, siel pyörii joku dokkari Marilynistä.
Shania: Oi, täällä on puisia kissapatsaita ja vaikka mitä ihanaa!

Shania: Miten järjettömän upea kellokin! Tuo sopisi keittiööni!
Oona: No, periaattees nää on kaikki Empun. Se kerää näitä kaikkii posliinisorsii, kissoi ja muita elukoita.
Shania: No mutta eikös Emppu opiskelekin biologiaa?
Oona: Juu, kylläkin solu- ja molekyylibiologiaa. Se vaan diggaa eläimist muuten vaan.

Shania huomaa hyllyllä olevassa valokuvassa tutun näköisen tytön.

Shania: Oletko tuossa kuvassa ystäviesi kanssa?
Oona: Joo siinä on oikeella mun kurssikaveri Keisha ja keskel on Ronja. Se on mua vuoden nuorempi, kirjotti vasta nyt ylioppilaaks.
Shania: Hahah mikä sattuma! Minähän kerroin tänään siitä uudesta bändistäni. Ronja fanittaa sitä jo ihan innoissaan, vaikkei Pinkissimo ole edes aloittanut.

Oona: Maailma on pieni, kuten tiedetään.
Shania: Onko sinulla siitä poikaystävästäsi kuvia?
Oona: Ei missään hyllyllä. Mut voin näyttää luurist pari Maran kuvaa. Se opiskelee kolmatta vuotta kemiaa, eli on mua vanhempi. Mennään meki hetkeks istuun, mun koipiin ainaski sattuu ihan hemmetisti.
Shania: Voi anteeksi! Minä se vaan ihastelen esineitä ja kuvia vaikka pitäisi istua!
Oona: No ei sun tartte tulla istuun, mähän sanoin, et olkaa ku kotonanne!

Kaikki päättävät kuitenkin istahtaa hetkeksi ennen iltapalaa, sillä Free-kanavalta tulee kiinnostava Marilyn Monroe-dokumentti.

Shania: Mokoma pervo on taas soitellut pitkin päivää! Luuleekohan hän, että vastaan?!
Sinead: Anna Tommin soitella. Etkä todellakaan vastaa sille petturipervolle!

Sinead: Siis USKOMATONTA!
Shania: Mitä nyt?
Sinead: No nyt Tommi on lähetellyt minulle jotakin viestejä!
Shania. Ei voi olla todellista...

Sinead: Hän ulisee tässä ekassa viestissä, että: "Miksei pikkusiskosi vastaa" ja pyytää minua puhumaan sinulle.
Shania: Voi ei! En halua kuulla siitä äijästä sanaakaan!
Oona: No kuulostaapas se sinnikkäältä ukkelilta. Nyt vaan annatte sen soitella ja tekstailla ettekä vastaa. Kyl se sit unohtaa koko jutun kohta.

Shania: Vaihdetaan please puheenaihetta! Te siis opiskelette Empun kanssa täällä yliopistossa. Ja vieläpä samassa tiedekunnassa, niinhän se oli?
Oona: Joo, matemaattis-luonnontieteellises. Mua ei innosta biotieteet, vaan fysiikka.

Shania: Minulle se on täyttä hepreaa! Millaista fysiikkaa opiskelet?
Oona: Hiukkasfysiikkaa lähinnä. Jyväskylässä on Suomen suurin hiukkaskiihdytin, sen takia me tänne muutettiin. Empulle se sopi kans, et muutetaan tänne. Ja me molemmat pistettiin Jyväskylän yliopisto ekaks vaihtoehdoks ja sit meidät molemmat hyväksyttiin tänne. Kemistien ainejärjestön tilat on muuten 50 metrii siit kiihdyttimeltä. Me nähään Maran kaa aika paljo yliopistol.
Shania: Mutta sehän on vaan ihanaa, että opiskelette samassa koulussa.
Oona: No, on siin hyvätki puolensa. Meil on Maran kaa sellanen läppä, et se kumpi meist joutuu ekana neuvoon jengii luentosali KEM4:ään, joutuu tarjoo kahvit toiselle. Siis ihan päivittäin.

Shania: Mitä outoa siinä luentosalissa sitten on?
Oona: Siis sitä salia ei vaan kukaan löydä ikinä! Humanisteilla on joskus luentoja siel, ni kemistit ja fyysikot joutuu neuvoo ne sinne.
Shania: Hah, aika hauska juttu. Jotenkin outoa, että Caitlinin suvusta löytyy noin fiksuja ihmisiä!
Sinead: Olen ajatellut samaa...
Oona: Mä tiedän kyllä, et Caitlin on aika... No, omalaatunen persoona.
Shania: Mutta ihana persoona kaikkine typerine sanontoineen! Ja niin rakas.

Oona haluaa näyttää siskoksille, missä he voivat nukkua.

Oona: Tässä olkkarin takana on kätevästi sänky, joka me jaetaan Empun kaa. Te voitte nukkuu täs. Mä levitän ton olkkarin sohvan itelleni.
Shania: Oi kiitos, se on ihan liikaa! Tämä asunto on muuten todella kotoisa!

Shania: Sinead, tule sinäkin katsomaan tätä sänkyä!
Sinead: No minä näen sen täältä sohvalta asti, en nyt jaksa kävellä sinne. Jalkojani särkee yhä.

Shania: Oi! Tämä tuntuu ihanan pehmeältä!
Oona: Se onki pehmee. Mitä hittoo, ovikello soi näin myöhään!

Oona menee avaamaan ovea.

Oona: Siel on varmaan joku meidän kurssikaveri. Pyytää bileisiin tai jotain. Kumma kyl, ku melkeen suurin osa on jossain muualla kesän ku tääl. Jopa yliopiston henkilökunnasta suuri osa on lomal, vaik laitos onki auki koko kesän.

Mutta ovella seisookin Tommi kukkakimppu kädessään! Oona ei ole nähnyt Tommista kuvaa, joten hän päästää miehen sisälle.

Oona: On Shania Simmons tääl, tuu vaan peremmälle.
Tommi: Oi kiitos!

Oona kertoo Shanian olevan alkovissa ja mies marssii suoraan sinne. Sinead järkyttyy Tommin nähdessään.

Sinead: Hei mitä helvettiä SINÄ täällä teet??!! Painu heti ulos!
Tommi: Minulla on Shanialle tärkeää asiaa.
Oona: Mitä tääl tapahtuu? Siis onks toi se Tommi????

Shania pelästyy pahemman kerran nähdessään miehen, jota yrittää vältellä kaikin konstein.

Tommi: Shania, rakkaani! Löysinhän minä lopulta teidät! Kiitos Sineadin, joka oli laittanut Facebookiin nykyisen sijaintinne.
Shania: Ettäs kehtaat näyttäytyä täällä! Häivy välittömästi törkeä pervo!
Oona: Hei, sun kannattas varmaan lähtee ku käsketään...

Sinead: Jollet häivy kymmenessä sekunnissa, saat turpaasi! Etkö tajua, kuinka paljon olet järkyttänyt pikkusiskoani??!!
Tommi: Mutta minä rakastan Shaniaa koko sydämestäni! Ota Shania tästä nämä kukat, ostin ne rakkaudella.
Shania: Tunge se kukkapuska sinne minne päivä ei paista!
Oona: Hei ihan tosi nyt, lähe vetään nyt ku käsketään!

Tytöt työntävät Tommia yhteisvoimin ulos asunnosta.

Sinead: HÄIVY!!!
Shania: Jätä minut rauhaan!
Tommi: Mutta eihän suhteemme VOI olla ohitse? Ja minun kameravehkeenikin ovat yhä luonasi.
Shania: Heitän ne vaikka pihalle, sieltä voit noukkia ne!

Pian Tommi seisoo yksin rappukäytävässä kukkiensa kanssa.

Tommi: Oi mitä minä nyt teen? Rakastan Shaniaa liikaa...

Tytöt yrittävät samaan aikaan rauhoitella järkyttynyttä Shaniaa.

Oona: Onks sulla kaikki nyt hyvin? Keitänks mä vaikka teetä meille?
Shania: Kyllä kiitos...
Sinead: Että tuolla äijällä on pokkaa seurata meitä!
Shania: En kestä tätä enää...

Shania ja Sinead viettävät Oonan luona muutaman päivän, perjantaista tiistaihin.

21.6 on keskiviikko ja Shania on taas koko päivän ollut vastaamatta Tommin jatkuviin puheluihin kotonaan.  Myöhään illalla Tommi taas soittaa. Tällä kertaa Shania päättää vastata.

Shania: No! Mitä asiaa??!!
Tommi: Emmekö me voisi nähdä vaikka viimeistä kertaa?
Shania: Huooh... No, missä? Tänne et ainakaan tule.
Tommi: Nähdään siinä Silky Streetin lähellä olevassa puistossa. Siinä penkillä katulampun luona.

Fashionably Floral-puisto sijaitsee ihan Silky Streetin lähellä, joten Shanialla ei kestä kuin viitisen minuuttia kävellä puistoon. On pimeää, vaikka tänään on kesäpäivänseisaus ja juhannus on kahden päivän päästä. Tommi kököttää jo innoissaan puistonpenkillä.

Tommi: Oi Shania, armaani! Sinä oikeasti tulit!
Shania: No niinhän minä tulin...

Shania istuutuu Tommin vierelle penkille.

Tommi: Oi olen niin kamalan pahoillani että...
Shania: Ole nyt vaan hiljaa.
Tommi: Mutta kun minä rakastan sinua niin...
Shania: TURPA KIINNI NYT!!!
Tommi: Hyvä on... Kaipa minä ansaitsen kuunnella haukkusi ihan hiljaa...

Shania: Minä en tullut haukkumaan sinua. Tulin vastaamaan kysymykseesi. Minä suostun.
Tommi: WHAT??!!
Shania: En halua suostua mihinkään viralliseen juttuun, mutta haluan ainakin kokeilla, millaista se voisi olla...
Tommi: Ensimmäinen kerta elämässäni, kun en tiedä mitä sanoisin! Teit minut onnesta sanattomaksi!
Shania: Mutta, minulla on ehtoni. Haluan tuntea oloni turvalliseksi siellä.
Tommi: Ihan mitä tahansa! Hyväksyn kaikki ehtosi!

Shania vislaa ja pylvään takaa astelee esiin tumma nainen.

Shania: Muistat varmaan hyvän ystäväni Aidan? Hän palasi juuri Japanista.
Tommi: Tottakai muistan!
Aida: Iltaa taas, herra Seksikäs...
Shania: Aida on varsinainen erotiikan ruumiillistuma. Minä haluan, että hän tulee mukaan. Hänen on oltava The Mystiquessa paikalla silloin, kun minäkin olen.
Tommi: No sehän onnistuu! Toteutan ehtosi enemmän kuin mielelläni!

Niin kolmikko jää suunnittelemaan tulevaisuutta puistoon. Tommi ja Aida ovat molemmat intoa täynnä ja haluaisivat loikata ensimmäiseen pusikkoon paneskelemaan. Shania sen sijaan pohtii pelon sekaisin tuntein, mitä tuleva pitää sisällään.

Aida: Grrrr..... Saako herra Kuikan tiukkaa peppua hieman puristaa?
Tommi: Oi PURISTA! Herra Kuikka on kyllä maailman onnellisin mies! Mutta kutsukaa minua vaan Setämieheksi. Te kun olette molemmat tuollaisia tytön heitukoita, jotka kaipaavat kurinpitoa.
Shania: Mitä minä NYT olen mennyt tekemään....?

To be continued...

Tarinassa mukana: Ninnin Fashionistas 22 Chambray Chic (curvy), Fashionistas 38 (curvy), Barbie Basic 07 (001) ja OOAK-vampyyri by Emmikristiina.

TOIVOTAN LUKIJOILLENI KUUMAA JUHANNUKSEN ODOTUSTA!!! T:Ninni

13 kommenttia:

  1. Olipa jännittävä trilogia! Mitenhän Shanian käy...

    Ps. Robertan ja Jiamein luona voi tulla kesällä käymään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kun vaan päästäisi tulemaan! Jos ei kesällä, niin elokuussa viimeistään. Joka sekin kyllä on vielä kesää...

      Poista
  2. Shania vain menee ojasta allikkoon... En ihan odottanut sitä. Ajattelin, että jostain porhaltaa joku uusi "pelastaja".

    Louhi

    VastaaPoista
  3. Ai kamala, mikä niljake tuo Tommi! Mutta vielä enemmän järkytyin jakson loppuratkaisusta, mikähän Shaniaan oikein meni? Tästä ei taida hyvää seurata. X.

    VastaaPoista
  4. Mun reaktiot tätä lukiessa...

    1. Hihihii! Olin oikeassa, ja Tommi on todellinen pervo. Luitko mun kommentin edelliseen jaksoon? Laitoin sinne linkin Tommille, öh, tarvikkeita varten.
    2. Onneksi se ei ollut unta, ja Shanialle viimein valkeni asian laita, eikä suostunut Tommin sätkynukeksi.
    3. Shaniaa kävi todella sääliksi, kun taas joutui huijatuksi, ja toivon että se ei tuhonnut kallista mekkoansa vaan sai sen palautettua.
    4. Kiva että Caitlin tykkää tuosta mun tekemästä mekosta. On aika usein pitänyt sitä. Ja tosiaan, vaikka Caitlin on aika hörhö, niin on kuitenkin mukava hörhö!
    5. Eiiii Shania, minkä menit sitten lopulta tekemään! Ja vielä Aida tulee mukaan. Luulisi olevan pikemminkin epämukavaa Shanialle, että joutuu todistamaan hyvän ystävänsä seksitouhuja, ja kenties osallistumaankin niihin... jos Tommi saa päättää. :-O Ja onkos Aida nyt tyttö numero 6 vai onko se ollut jo aiemmin Tommin haaremissa? Shania taisi luulla, että Aida tulee paikalle vain esiliinaksi seisoskelemaan ja varmistamaan, että Shanialle ei käy mitään pahaa. Pienellä kauhulla odotan mitä tuleman pitää.

    -Aurora

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aurora :D

      1. Olit alusta asti oikeassa ja koko idea lähti alunperin sinulta (en muista miten, mutta sanoit jotain sen tapaista, että Tommi on kuitenkin vaan joku pervo) Ja katsoin linkin ;)
      2. Shania todella sai tietää, mikä Tommi on miehiään!
      3. Mekko tuhoutui, mutta onneksi isällä on rahaa...
      4. Se on ollut Caitlinin lempimekko siitä saakka kun sai sen reissullaan :)
      5. Shania rakastaa Tommia NIIN paljon, että suostui sen takia moiseen. Kyllä se tietää, ettei Aida siellä vaan seisoskele, mutta toivoo saavansa siitä jotain turvaa kuitenkin. Ja Tommi tosiaan päättää siellä ovien takana ihan kaikesta! Kuka nainen tekee mitäkin toiselle naiselle jne jne... Kauhua on tulossa, sen voin luvata. Mutta mitäs meni suostumaan!

      Poista
  5. "Setämies" särähti korvaan heti kun kuulin sen Tommin suusta! ;-) Ja lisäksi Tommin vaimon Maijan innostus Shaniaa kuvatessa... Onkohan Maija mukana haaremissa? Olihan se vihainen kun sai tietää Shaniasta, mutta ehkä se oli vain kateutta Tommille, koska Tommi oli pitänyt siihen mennessä Shanian vain itsellään? (Hyi hitto mitä ajatuksia tää juonikuvio herättää...)

    Jahas, hyvä että Jonathanilla on rahaa. Mä luulin, että se menetti suunnilleen kaiken erossa. Mutta kai sillä vielä työ on. Tai sitten se tekee rahaa niillä omituisilla bodausvideoillaan Youtubessa sen kaverinsa (jonka nimeä en nyt muista) kanssa.

    Shanialla on kyllä selvästi todella huono itsetunto. Kaipaa rakkautta niin kovasti, että suostuu mihin vaan. Se johtuu varmasti niistä kaikista pieleen menneistä seurustelusuhteista ja niistä syntyneistä ongelmista (kuten anoreksia). Shania tarvitsisi terapiaa eikä uutta miestä! Nythän se alkaa vähän kuin elää Aidan elämää eikä omaansa. Mutta Shania on liian herkkä tuollaiseen. Saisi olla oikeasti ihan ilman miestä vähän aikaa ja keskittyä uraansa bändissä ja muodissa - varsinkin bändissä. Ehkä muotimaailma on liian raaka herkälle Shanialle ja töiden vähentyminen tai jopa loppuminen sillä alalla voisi olla Shanialle onnenpotku? Pieni itsetutkiskelu olisi nyt Shanialle paikallaan, ja lisäksi mä haluan kovasti nähdä sen menestyvän bändihommissaan. :-)

    -Aurora

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jonathan tosiaan menetti kaikki ohjelmistojätti Avantguardsin osakkeet, eikä se saanut mitään siitä valtavasta talosta minkä ex-vaimonsa myi (se Simmonsien residenssi) Typerällä videoblogilla tulee vaan taskurahaa, mutta onneksi Jonathan omistaa niin monta kiinteistöä, että jo yhden myymällä elättää uuden perheensä ja aloittaa uuden bisneksen. Se on niin bisnesmies henkeen ja vereen, että osaa kyllä tehdä rahaa. Olihan sillä raukalla aika, jolloin se ei päässyt mihinkään varoihin käsiksi ja joutui tyttäriensä sohvalle nukkumaan :D Kiltisti se sillä pikkusohvalla punkkasi, vaikka omistaa sen Shaniankin talon. Mutta kerrotaan Jonathanista jossain jaksossa tulevaisuudessa!
      Shania todella kaipaisi vaan ystäviään, työntekoa ja terapiaa. Nichelle tulee Japanista puhelinlankoja pitkin kun kuulee sen aikomuksista :D :D

      Poista
  6. Se oli tämä Maijan kommentti muotinäytösjaksossa, mikä sai mut epäilemään sekä Tommia että Maijaa. ;-)

    "Sinä se sitten olet minun suosikkimallini! Mieheni vaikuttui editorial-kuvistasi niin kovin, että kehysti yhden kartanomme seinälle."

    Tietysti voihan se olla Maijan puolelta ihan viatontakin. Tuntuu vaan omituiselta, että sille oli ok Tommin ripustaa Shanian alastonkuva kotinsa seinälle.

    -Aurora

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, eiköhän se Tommin haaremi (jossa nyt on jo 6 naista) lähiaikoina esitellä.... ;)

      Poista
  7. No arvasin että kosintaa ei tule vaan jotain muuta.Mokomakin setämies,mutta loppu oli kyllä täysi yllätys ja Aidakin mukaan uudeksi kumppaniksi.Kivän näköinen kämppä Ompulla,jotain tuttua oli.Caitlin taas niin ihana,oli mielenkiintoinen tarina.

    VastaaPoista
  8. Olipa odottamaton käänne, ajattelin että Shania jää taas yksin itkemään kuinka miehet ovat sikoja. Saa nähdä mitä dramaattista tästä nyt taas seuraa. :D

    TaruinenAave

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja mitäs sitten kun tämä kantautuu Nichellen korviin...?

      Poista